Gå til innhold
Bjerknez

Finne del til skumkannonen

Recommended Posts

Bjerknez    175
Bjerknez

Det er en svart dings på skumkannonen min som har sprukket og den lekker dermed vann når jeg spyler.

Har sendt mail til Ketil (som jeg kjøpte den av) og spurt om han har en ny, men er disse å fås kjøpt i butikker rundt om kring?

Går jo litt fortere hvis jeg bare kan svippe ned å kjøpe liksom...

Se bilde under for å se hvilken del jeg mener:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hirobofly    49
Hirobofly

Kanskje mulig at steder som selger vaskeren din også har extra-utstyr som kan kjøpes for en billig penge og bare skru av koblingen på?

Mener å ha sett at Jula har noen små sånne forlengere/vinkeldyser til HT-vaskere til rundt 100-lappen, men det er kanskje bare til Nilfisk/Alto og Lavor....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
mazlic    0
mazlic

TESS har den delen der. Om du tar med deg skummkanonen så lager de en ny.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bjerknez    175
Bjerknez

Da er det vel kanskje like greit og vente til Ketil sender meg en ny....

Er vel ikke akkurat gratis hvis TESS skal lage en ny slik... Men er jo for all del en mulighet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bernhard    2 323
Bernhard

Tror faktisk at jeg har en liggende i Ås. Skal sjekke neste gang jeg skal ut dit..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ståle    306
Ståle

Da er det vel kanskje like greit og vente til Ketil sender meg en ny....

Er vel ikke akkurat gratis hvis TESS skal lage en ny slik... Men er jo for all del en mulighet...

Med mindre du mangler begge hendene og attpåtil er blind så bytter du glatt den der selv hvis de har den på Tess

Skru av den gamle, fjern evt gjengetape, legg ny gjengetape som du fant i en skuff alternativt ikke fant i skuffen og derfor stakk innom Biltema og kjøpte på vei hjem fra Tess.....skru deretter på igjen ny del ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bjerknez    175
Bjerknez

Med mindre du mangler begge hendene og attpåtil er blind så bytter du glatt den der selv hvis de har den på Tess

Skru av den gamle, fjern evt gjengetape, legg ny gjengetape som du fant i en skuff alternativt ikke fant i skuffen og derfor stakk innom Biltema og kjøpte på vei hjem fra Tess.....skru deretter på igjen ny del wink.gif

Mulig du missforsto meg her... mennår jeg mente at Ketil skulle sende meg en ny, så mente jeg en ny svart "dings" og ikke hele kannonen...

Jeg vet da hvordan man skrur av ög på denne... så jeg vet ikke helt hvor du fikk ordene "blind" og "mangle begge hender" fra.... Har da aldri sagt eller ment at denne er problematisk og skifte selv...

Endret av Bjerknez

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Morten83    7
Morten83

Mulig du missforsto meg her... mennår jeg mente at Ketil skulle sende meg en ny, så mente jeg en ny svart "dings" og ikke hele kannonen...

Jeg vet da hvordan man skrur av ög på denne... så jeg vet ikke helt hvor du fikk ordene "blind" og "mangle begge hender" fra.... Har da aldri sagt eller ment at denne er problematisk og skifte selv...

Tror vel kanskje Ståle var ironisk her Bjerknez :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ståle    306
Ståle

Tror vel kanskje Ståle var ironisk her Bjerknez :P

Nei nå får du jaggu gi deg Morten.......Ironisk - Jeg :huh:

:D

Selvsagt bare tøyser jeg Bjerknez, og det var ikke ment til deg spesielt -mere kompleksiteten av å vedlikeholde en foamcannon på generelt grunnlag.

Man bruker 3 minutter på å skru den i alle bestanddeler og like lang tid på å montere den igjen

........men det er sikkert en smal sak å skifte denne selv hvis du ruller forbi tess og kan plukke opp delen selv en dag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bjerknez    175
Bjerknez

Jaja folkens :)

Tøys eller ei!

En ny slik del er på vei fra Scandicshine (Ketil)

Siden jeg er ute å reiser så sender han den rett til døra mi også!

Flott service!! :)

Var forresten innom to TESS-butikker og ingen av disse kunne hjelpe meg, da dem kun hadde deler til Nilfisk og ett merke til...

Problem er da altså løst :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig