daniel

Hex Logic pads fra CG

Har brukt mine litt nå, og det virker som det er grei kvalitet. Festet faller ikke plutselig av hvertfall hehe

Formen på dem er bra da jeg syne produktet fordeler seg veldig bra, og se er de greie å vaske igjen da produktet er lett å få ut igjen. Tror nok det kan være lurt å runde dem litt av i kantene. Da de bare er trykket ut av en stor matte (virker det som) kan det virke som de er litt i ubalanse rundt kanten. Bør gå fint å ordne om du gjør som med Uber-pads, og bare runder av med litt pussepapir

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres greit ut

har du noen erfaringer med disse kontra uberpads ?

noen andre som har noen gode synespunkter her ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres greit ut

Har bare prøvd grønn Über pad, og den liker jeg veldig godt.

Tror Über er ørlite tynnere enn Hex Logic sine, men er ikke mye i såfall. Har relativt lite betydning, med mindre du bruker Flex DA (pga bakplaten)

Du har vel egentlig ikke behov for hele samlingen med HL pads heller. Er nok med ca halvparten. Cutting, polishing og finishing pads, eventuelt en ekstra fin pad for de verste lakktypene.

Forresten, tror du ikke at 7,5" pads er noe stort? Personlig liker jeg godt medium str pads, altså 145mm og 5,5".

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det jeg og har tenkt, jeg skal ikke ha de største, vil helst ha i både liten og medium.... men jeg er ikke sikker på om jeg skal kjøpe hex logic eller uber.

Endret av daniel
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte grønne, hvite og blå hex-pads, like de veldig godt! Vet ikke om de er like holdbare som Soft Buff enda, men det ser bra ut! Anbefales..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres greit ut

Det är samma tillverkare av Über och Chemical guys pads. Med andra ord, det är samma skum

men formen och storlekarna skiljer.

2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har brukt grønn en del på Accord'en jeg driver på med nå og den legger igjen ganske mye kjørespor ift f.eks grønn uber

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd begge deler, og syns hex putene var best faktisk, sprer produktet meget godt..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for gode svar

usikker enda men tror kanskje jeg kjøper en liten samling med hex og så bare stjeler jeg jørgen sine uber

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive