Termi.-

Skal handle DA maskin

Ser at shinerama selger meguiars DA maskin til en billig penge, tenkte å handle en av pakkene hvor det følger med litt saker og ting.

Noe mer som annbefales å handle i tillegg?

Og forresten, bruker de samme stikkontakt i UK som her eller må den skiftes?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at shinerama selger meguiars DA maskin til en billig penge, tenkte å handle en av pakkene hvor det følger med litt saker og ting.

Noe mer som annbefales å handle i tillegg?

Og forresten, bruker de samme stikkontakt i UK som her eller må den skiftes?

Du må nok bytte kontakten eller kjøpe en overgang, men det enkleste er å klippe av den gamle og sette på en ny euro kontakt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regnet nesten med det ja, bytter fort kontakt:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bytte kontakt eller kjøe en omformer (uk til no stikk) til den på clasern...

Det er så mye på shinearama at en kan gå seg bort... så er du litt mer spessefikk om hva du trenger så er det lettere :)

Meguiars G220 maskinen er i alle fall en god maskin.. så der trår du ikke feil..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meguiars G220 maskinen er i alle fall en god maskin.. så der trår du ikke feil..

Men etter hva jeg har hørt kommer det en forbedret versjon, G220v2, til sommeren eller deromkring. Den omtalen jeg har sett av den nye amerikanske typen forteller at dette er en vesentlig oppgradering på alle fronter.

Bare så du vet

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bytte kontakt eller kjøe en omformer (uk til no stikk) til den på clasern...

Det er så mye på shinearama at en kan gå seg bort... så er du litt mer spessefikk om hva du trenger så er det lettere :)

Tenkta da på pads og polish til bruk til maskinen:)

Men etter hva jeg har hørt kommer det en forbedret versjon, G220v2, til sommeren eller deromkring. Den omtalen jeg har sett av den nye amerikanske typen forteller at dette er en vesentlig oppgradering på alle fronter.

Bare så du vet

Den er god:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare så du vet

Er det den som Shinearama selger under sitt eget navn nå?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pads til DA så har jeg hatt suksee med Meguiars sin gule og beige her... alternativt så er UBER pads fra scandicshine gode til DA maskinen

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pads til DA så har jeg hatt suksee med Meguiars sin gule og beige her... alternativt så er UBER pads fra scandicshine gode til DA maskinen

Antar du snakker om en-hodet DA maskin her Truls, ala Flex o.l

Synes ikke Uberpadsene er spesielt gode jeg siden baksiden er veldig myk, de er litt for små slik at man risikerer å komme borti forhøyninger (feks takrails) med bakplate og at selve paden er svært myk.

Jeg ble veldig begeistret for scholl orange i str medium til min flex DA, sammen med S30 og S40 lager den flott hologramfri overflate der feks blå uber og S30 faktisk produserte hologrammer og ut over det hadde så å si null "cut" (snakker volvo lakk)

Må nok teste Megs sine pads jeg også...... :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener å ha fått inntrykket av at Scholl pads ikke er så glad i DA maskin?

Gjelder dette kun vanlig DA og ikke DA med tvingen rotasjon eller er jeg bare helt på bærtur nå?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ble veldig begeistret for scholl orange i str medium til min flex DA, sammen med S30 og S40 lager den flott hologramfri overflate der feks blå uber og S30 faktisk produserte hologrammer og ut over det hadde så å si null "cut" (snakker volvo lakk)

Word, jeg bruker også orange mye på DA..

Ikke noe problem det Tomas. Var vel heller for litt over ett år siden at det var litt problematisk..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Antar du snakker om en-hodet DA maskin her Truls, ala Flex o.l

Synes ikke Uberpadsene er spesielt gode jeg siden baksiden er veldig myk, de er litt for små slik at man risikerer å komme borti forhøyninger (feks takrails) med bakplate og at selve paden er svært myk.

Må nok teste Megs sine pads jeg også...... :)

ja tenker en hodet maskin (Meguiars G220 som trådstarter vurderer) der er bakplata mindre en på FLEX DAn, så bakplate kommer ikke ut i kanten på UBER padsene... sammen med FLEX DAn kan jeg være enig mht str, fungerte det også, men en skal være litt forsiktig der ja...

Scholl sine pads har jeg ødelagt 3 stk på Meguiars DA maskinen her, så de blir ikke brukt sammen med DA lenger.. de nye fra Scholl holder nok bedre da skjønner jeg....

Ja test Meguiars sine soft buff 2.0 pads Ståle, de er veldig gode og holder veldig lenge også :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive