Zaronn

Bestille Meguiars fra USA?

23 innlegg i emnet

Hei alle sammen!

Jeg har prøvd å finne en nettbutikk som selger Meguiars i USA og som sender til Norge, men har ikke lykkes. Vet dere om noen? Eller hvordan man kan få til å sende til Norge?

Skulle veldig gjerne ønsket at det gikk an å få bestilt fra www.autodetailingsolutions.net. De har helt syke bra priser der. M205 1 gallon til 500,-, i norge godt over 2000,-. Syyykt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er flere som har bestillt fra autodetailingsolutions. Men da bruker man Jetcarrier :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes mange butikker som sender til Norge men de fleste har fraktpriser som er ganske så høye. Vet også at en del bruker jetcarrier til å frakte varer fra statene.

Man får da en adresse i statene som varen sendes til fra nettbutikken så frakter Jetcarrier varen videre til Norge.

Finnes flere tråder her som omhandler akkurat det temaet :)

Lykke til

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autogeek.com selger Meguiars og sender vel rett til Norge. Høye fraktpriser dessverre <_<

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah ok. Tusen takk for info. Jetcarrier må jeg sjekke ut :)

Men jeg fatter ikke, hvem er det som tar så vannvittige fortjenster på Meguirs i norge da? Kan begynne lure, ser at M205 koster liksom fire ganger så mye her......helt vannvittig synes jeg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan jo også sjekke ut shinearama.co.uk.

Tar 2 dager før du får varene og de har super service og priser.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah ok. Tusen takk for info. Jetcarrier må jeg sjekke ut :)

Men jeg fatter ikke, hvem er det som tar så vannvittige fortjenster på Meguirs i norge da? Kan begynne lure, ser at M205 koster liksom fire ganger så mye her......helt vannvittig synes jeg.

Meguiars har alltid vært overprisa i norge. Se på 3M f.eks, som koster omtrent det samme her som det gjør i england og i USA. Meguiars sine supreme shine kluter koster 104kr (!!!!) i norge, mens i usa koster de ca 15kr stk. Meguiars sin vaskehandske koster 169kr, mens man i usa får den for 20-30kr. I norge får man intrykk av at meguiars er noe eksklusive greier pga prisen, mens de har de rimeligste bilpleieproduktene i andre land.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du handle i butikk er Meguiars produktene utrolig nok enda dyrere :oBilextra koster mf-klutene 129,- pr stk og wash mitten 199,- Så Godkjemi.com er faktisk snille på prisen ifht mange andre på Meguiars :)

Endret av sruben
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja Bilxtra er helt syke på Meguiars prisene.

Men nå har jeg bestilt en god slant med Meguiars fra ADS og tester ut Jetcarrier :) Ska si jeg fikk mye for den prisen de ska ha i norge for 1 gallon M205 :D Da venter jeg spent på å se om Jetcarrier lever opp til sitt rykte. Takk for hjelpa folkens

Også håper jeg alle andre bestiller Meguiars fra utlandet også, så kan Norskprol få sitte der med varene sine...... :lol:

Endret av Zaronn
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jetcarrier er genialt, har selv benyttet de flere ganger ved bestilling fra Autogeek og Chemical Guys

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må eg legge til adressen kun hos paypal eller må eg gjøre det på kortet mitt og?

Og disse amerikanske adresse greiene...hva skal hvor osv.. sikkert bare eg som er dum :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meguiars har alltid vært overprisa i norge. Se på 3M f.eks, som koster omtrent det samme her som det gjør i england og i USA. Meguiars sine supreme shine kluter koster 104kr (!!!!) i norge, mens i usa koster de ca 15kr stk. Meguiars sin vaskehandske koster 169kr, mens man i usa får den for 20-30kr. I norge får man intrykk av at meguiars er noe eksklusive greier pga prisen, mens de har de rimeligste bilpleieproduktene i andre land.

hehe. det viste jeg ikke. stor forskjell i pris da. men er ikke meguiars bra da? jeg har ihvertfall kjøpt en del meguiars på bilextra. men har mellom 10 og 15 prosent rabatt på bilextra i stavanger da er det ikke så dyrt

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jetcarrier er genialt, har selv benyttet de flere ganger ved bestilling fra Autogeek og Chemical Guys

Jetcarrier tell more B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min bror handlet nylig en hel del Meguiars produkter fra USA. Han handlet fra denne siden: J&B Tool Sales.

De sender til Norge og hadde ikke så ille fraktpriser. Meget bra utvalg fra Meguiars. Betaling via PayPal.

Kjøpte bl.a. 9 stk Supreme Shine MF for $16.86, som med dagens kurs tilsvarer ca kr 107,- (under 12 kroner pr klut...).

Lokale BilXtra her tar kr 125,- pr klut, altså kr 1 125,- for 9 stk...

Endret av Stoles
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke bare i Norge at Meguiars er dyrt, det er dyrt ellers også utenfor USA.

Har selv handlet en gang fra meguiars.com og da måtte jeg bruke Jetcarrier. Tok litt tid, men det anbefales hvis man ikke vil handle fra engelske nettbutikker som f.eks Shinearama :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for den linken Stoles. Sjekket de ut og de er jo geniale. Meget billige produkter. Litt i frakt, men likevel knuser totalprisen de norske prisene.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg pleier kjøpe Meguiars på eBay, gjerne fra England eller USA. Fungerer som en drøm, og man kan finne mye

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må eg legge til adressen kun hos paypal eller må eg gjøre det på kortet mitt og?

Og disse amerikanske adresse greiene...hva skal hvor osv.. sikkert bare eg som er dum :lol:

Ja, du må legge den til på PayPal.

Adressa er ganske selvforklarende:

JetCarrier 16116

Att:DittFornavn DittEtternavn

601 W Linden Av Suite 16116

Linden, NJ 07036

Tel: 908-998-1152

Første linja skriver du inn som fornavn i adressa, andre i etternavn, tredje er gateadresse, siste er som regel eget felt med ZIP-code og stat. Tel. legger du inn som nummer der de krever det.

Bare husk at galloncontainere er den største enheten du får med, men du kan ha mange gallons i samme bestilling.

Dette for å minske skadeomfanget og dine erstatningskrav da det er du som må betale om det lekker fra din forsendelse.

Men går som regel bra, mye bedre handling på pakker enn feks. Posten har i Norge.

Handla akkurat 100 liter frostvæske i gallonkanner og 30 liter olje i literskanner, frostvæska ble sendt med NorCargo innad i Norge og pappkassene hadde ikke ei skramme, så ut som jeg skulle henta den sjøl hos selger.

Oljen derimot hadde Posten ansvaret for i Norge. Kassene oljen kom i derimot så ut som den hadde blitt tråkka på og som følge av det hadde forseglinga på 2 av flaskene brutt og begynt å lekke...

Så har du ei firmaadresse el.l. vil jeg anbefale deg å sette den som 'Dagtid.adr.' hos JetCarrier, ellers kommer alt på privatadressa di, som regel med Posten...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe. det viste jeg ikke. stor forskjell i pris da. men er ikke meguiars bra da? jeg har ihvertfall kjøpt en del meguiars på bilextra. men har mellom 10 og 15 prosent rabatt på bilextra i stavanger da er det ikke så dyrt

Ingenting galt med meguiars. De har mange gode produkter og et enormt utvalg. Men når det gjelder polish, kluter osv så er det ikke noe bedre en annet man får kjøpt her, selv om det koster det dobbelte :) Tror du må ha 80% rabatt på bilxtra før du nærmer deg amerikanske meguiars priser ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive