Gå til innhold
daniel

aftenposten

Recommended Posts

MortenM    62
MortenM

VOILA! Du har nå den reneste og blankeste bilen i gata :rolleyes:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
daniel    30
daniel

tror jeg kaster washmitten min og miracle dryer.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
olaskips    29
olaskips

Vurderer sterkt å legge ut swissvax concorson min ut til salgs og bytte den inn i voksshampoo nå faktisk....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
daniel    30
daniel

den hemmelige planen min med dette er at folk her legger ut swissvax`ene sine for salg her så jeg kan gjøre noen kupp - bare ikke det blir gjennomskuet :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mighty    271
Mighty

Dette var jo stort sett samme metoden folk flekst bruker. Med unntak av "svamp med pupper" og 4 bøtter :P

Endret av mighty82

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ad|oS    337
Ad|oS

Tenker egentlig at det var ganske mye bra her, selv om ikke alt er "anbefalt" akkurat og at det er litt feilinformasjon. Ganske mye bedre med en slik guide enn mange av de andre som kommer nå på våren...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bjerknez    175
Bjerknez

Pusseskinn og tørkenal faktisk...

TØRKENAL!!.....??

Slik husmor bruker på husvinduene??

Høh... :shocking2:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ad|oS    337
Ad|oS

Er nok en slik ja, eller kanskje heller bruke en slik som enkelte bilpleiemerker selger.I utgangspunktet er det ikke noe galt med en nal, men får du bittelitt møkk på lakken før du tørker av igjen vil du dra dette rundt og ripe opp bilen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bjerknez    175
Bjerknez

Herre mirakel...

Pusseskinn har jeg jo brukt for noen år siden, før jeg ble kjent med bakdelene... men en nal da gitt... Den er jo skikkelgi hard og ligger det ett lite sandkorn på lakken, så blir det en garantert ripe som går gjennom klarlakk og videre nedover. En nal er vel heller ikke så veldig elastisk... så det må vel litt trykk til for å få den til å følge kurvene.... ?

Pusseskinn er ikke bra det heller altså... men nal da git... huff!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bakk    22
Bakk

"Sku fått ti hanj derren ja gitt!"

oversatt til bokmål: Skulle hadd en "alvårsprat/o.l" med han der ja

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bjerknez    175
Bjerknez

Har aldri hørt om eller sett at noen har brukt en tørkenal på bilen før... selv ikke min far har brukt dette... og han er ikke akkurat en som steller med bilen sin.... for å si det mildt...

Kan det være at han mener en slik?

http://www.swissvax.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=86&category_id=33&option=com_virtuemart&Itemid=64

Ikke akkurat perfekt dette heller... men langt bedre enn en vanlig tørkenal som de fleste forbinder med bruk på husvinduer...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
daniel    30
daniel

japp en sånn ja

sikkert herlig på vinduer men lakken min får ikke se den der......og svamp med pupper ? haha. Takkemegtil washmitt av ull eller lignende :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
offroad    20
offroad

Det jeg ikke kan forstå er hvordan de kan operere med de prisene de gjør. Selv med eget lokale har jeg ikke sjangs til å matche prislista til bilvask1.no, og lignende i oslo. Har sett flere priser nå, og de ligger i samme gata. Utvendig og innvendig vask for 250 kr.. default_blink.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MortenM    62
MortenM

Det jeg ikke kan forstå er hvordan de kan operere med de prisene de gjør. Selv med eget lokale har jeg ikke sjangs til å matche prislista til bilvask1.no, og lignende i oslo. Har sett flere priser nå, og de ligger i samme gata. Utvendig og innvendig vask for 250 kr.. default_blink.png

Husk at gutta som jobber der har betalt pr. bil. Ikke store lønna med andre ord :mellow:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Blaxtah    0
Blaxtah

Han hadde 10 mann, så skal ikke se bort ifra at de går på bilen alle sammen samtidig, da rekker de ganske mange i timen.

Ser de som driver med bilvask her jeg bor, der er det ikke uvanlig at det er 2-4 stk som renser bilen innvendig samtidig.

Resultatet er jo så som så men, de bruker hvertfall ikke lang tid på bilen.

190,- er det her for innvendig og utvendig vask.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ØHN    5 293
ØHN

Vaskeguide langt over gjennomsnittet dette synes jeg. Det spørs hvor mye mer en myk "puppesvamp" riper enn vaskevott/mitt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
kbaskim    2
kbaskim

Det var ikke godt verken for synet eller øynene. :eek:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig