Gå til innhold
daniel

A3 - finn.no-prepping

Recommended Posts

daniel    30
daniel

Svogeren min selger nå A3`en sin til fordel for en Passat - ikke dumt med tanke på kommende behov for barnevogn i bagasjerommet og ett økende behov for flere dører.

Bilen ruller på 235/35-19 A8 replica, S-Line og er kjørt ca 116. Velholdt og pen bil som trengte å få opp glansen litt.

har ikke tatt noen vaskebilder, ikke klarte jeg å få til noen 50/50 bilder heller, rett og slett pga lysforholdene og kanskje objektivet mitt ? Ble nok en kort tråd fra meg dette her så jeg skylder en skikkelig ss her etterhvert...

uansett, her er noen etterbilder som skal inn i annonsen på finn etterhvert.

vask

1:3 Grime Reaper

1:5 CG Stickylongname

CG Everyday claybar

CG 3inch thick washmitt + CG Maxi Suds2

Korrigering

MG#80 på gul megs pute + Makita

LSP

2xJet Seal med goood pause mellom

1xPetes 55

Wet Mirror Finish på ruter

Poorboys Wheel Sealant (felger+ inni dører/luke)

Div

Miracle Dryer

Div nanolotus MF

Sasquatch

Megs quick wax

CG Bare Bones

Nanolotus tekstilrens

bilen ble 100% nuppefri etter vask og clay så det der var en god kombi på bilen, korrigeringen med MG#80 gav litt resultater men ikke helt som ønsket, hadde ikke tid til å begynne med noe mer så det stoppet med det - blankt ble det uansett og sjefen var fornøyd.....

bilder

DSC_0110.jpg

så en liten barebones-søndag her inni hjulbuen... kjedelig sak.

DSC_0116.jpg

DSC_0139.jpg

DSC_0140.jpg

DSC_0117.jpg

DSC_0119.jpg

og til slutt

DSC_0128.jpg

takk for titten og god kveld

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
kris1986    186
kris1986

Blankt og peeeent B)

Ofte hard tyskertøs-lakk trenger litt sterkere krutt enn MG#80, men blir blankt da, og er det evt kjørespor på den, så blir man hvertfall kvitt det :D Bra jobba!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ole Gunnar    151
Ole Gunnar

Blankt og pent - selger seg da ser du ;)

Eier har ikke vurdert å fjerne de ettermonterte selvklebende chromelisten under baklyktene ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ad|oS    337
Ad|oS

Skader aldri å gi biler en rask shine før de skal ut på nett :) Forbedrer utseende betraktelig og skiller den litt mer ut fra mengden. Er nok av biler som ser ut som et dass når de ligger for salg, og er ikke de mest attraktive ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
daniel    30
daniel

Blankt og pent - selger seg da ser du ;)

Eier har ikke vurdert å fjerne de ettermonterte selvklebende chromelisten under baklyktene ?

har faktisk ikke tenkt over at de er ettermontert, men har sett i "singel-frame" grillen at de er der og ja

ja det burde selge fint dette skulle man tro, bilen ser jo bra ut

og ja, jeg burde ha kjørt scholl og uberpad feks for å gjøre dette 100% men så var ikke det hensikten heller så da ble det en kjapp kosejobb og bildeprep til finn.no - reultatet var mye mye bedre enn den var i utgangspunktet ;) det var foressten interessant å kjøre litt 80 for å se hvordan den oppførte seg på forskjellige kjøremåter

takk for kommentarer

Skader aldri å gi biler en rask shine før de skal ut på nett :) Forbedrer utseende betraktelig og skiller den litt mer ut fra mengden. Er nok av biler som ser ut som et dass når de ligger for salg, og er ikke de mest attraktive ;)

helt sant:) for all del, tok jo sine timer dette og med vask, maskinkjøring, voks, dekk og felg, støvsuge, ta bilder ooooooosv.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arne    88
Arne

Blir aldri feil med #80 på bilen.Pent stykke audi.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig