Gå til innhold
honnings88

Bilpleiebutikker i London

Recommended Posts

honnings88    0
honnings88

Skal noen dager med fruen til London i helgen, var litt impulstur så rekker ikke sende noe til hotellet. Noen som vet om noen gode butikker med stort utvalg i London som ikke er så vanskelig å finne? Tipper dama er lite lysten på å dra gjennom halve byen for at jeg skal bruke alle pengene mine på bil ting istedenfor henne....

Er stort sett på utkikk etter Meguiars og Chemical Guys.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Timmeeh    0
Timmeeh

Må bare spørre, hvordan er det å ta med flasker med slikt på flyet? En kamerat av meg var på besøk her en helg, og tok da med noen produkter og spurte om jeg kunne ta dem med hjem (vi har samme hjemby :P) siden han ikke fikk dem med på flyet. Det gjelder vel bare håndbagasje? Synes det virket litt rart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bjorke    377
bjorke

Henning: Hør på detailingworld.co.uk! De kan sikkert gi deg et godt svar ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
kris1986    186
kris1986

Så lenge det ikke er aerosol og lakk, så kan du vel ha alt i kofferten?

Kjøpte med ny d:fi hårvoks, den store krukka, skulle ta innenlandsfly, og hadde bare ryggsekk.. Den tok vakta, og han hev den, men plukka den garantert opp senere. Si at du kjøper en victoria og ett par flasker med megs eller chem guys, og du må hive det, det hadde vært kjipt, så hør med selskapet du skal fly med først :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
honnings88    0
honnings88

Reglene for væske gjelder kun håndbagasje. Så lenge man putter det i kofferten og sjekker inn er det ikke noe problem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Larsen-Racing    24
Larsen-Racing

Er kun håndbagasje der gjelder ja. Så da er det bare å putte det i den bagsjen du skjekker inn.

Jeg kom hjem fra jobb i Hammerfest en gang, og når jeg pakka ut rygg sekken som jeg hadde med meg inn på flyet å fant jeg et skjerfil blad...Dette hadde jeg med meg inn på flyet, hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig