Gå til innhold

17.mai-flagg til bilen?


Drumlin

Recommended Posts

Nasjonaldagen nærmer seg, og noen vil sikkert "detaile" bilen ved å plassere norske flagg på den. :) Hvilke varianter finnes, både med tanke på størrelse og festeanordning? Og hvor selges det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig bil: flagg stripses fast til grillen og man har da et tøystykke som pisker og slår mot lakken...

Detailer-bil: det monteres støtte-stag der det trengs slik at ikke noe kommer i kontakt med lakken

Ulempen med støtte-stag er at det er lett å glemme seg (bilen er 30-50 cm "bredere") og dra med seg fotgjengere / syklister / lakk fra andre biler rundt omkring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett sugekoppholdere til flagg som du kan sette på forskjermene, panser osv.. Men er mer fan av å stripse fast i grillen, da slipper det å gå utover lakken;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Detailer-bil: det monteres støtte-stag der det trengs slik at ikke noe kommer i kontakt med lakken

Feil Essie!!

Detailerbil: Bilen står da det kan komme folk borti, unger overalt osv, så man går og da drikker pils isteden, det skal jeg ;)

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil Essie!!

Detailerbil: Bilen står da det kan komme folk borti, unger overalt osv, så man går og da drikker pils isteden, det skal jeg wink.gif

Jeg sitter på jeg, og blir servert.... gå og drikke du... det får da være måte på sløsing med kalorier...

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Feil Essie!!

Detailerbil: Bilen står da det kan komme folk borti, unger overalt osv, så man går og da drikker pils isteden, det skal jeg ;)

Det der er SÅ sant.... her er det v40n på nasjonaldagen gitt, og knappest den...

Alle kids har ADHD på 17 mai, + da på med enorme tuter, ballonger og is på str med eifeltårnet, flagg som benyttes mer som sverd og pisk en nettopp flagg gjerne i flokker 2-3-4 spann wannabe kapteinsnabelkan krigere med snevert tunellsyn og vingling som om de er feilmontert fra IKEA. Vaggende overvarme frodige damer i 40 kgs bunad med 21 kg sølvjuggel på sidene med barnevogner som skal "snike" seg forbi på en måte som får en overkåt hannelefant i full brunst til å virke lugn og rolig i glassbutikken... så nei... Detailer bil står heime gett...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Det der er SÅ sant.... her er det v40n på nasjonaldagen gitt, og knappest den...

Alle kids har ADHD på 17 mai, + da på med enorme tuter, ballonger og is på str med eifeltårnet, flagg som benyttes mer som sverd og pisk en nettopp flagg gjerne i flokker 2-3-4 spann wannabe kapteinsnabelkan krigere med snevert tunellsyn og vingling som om de er feilmontert fra IKEA.

Så Dennis skal altså ut på 17.mai han også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

og jeg har ikke flagg på bilen, det står på huset... ingen kommer på dørene og selger slike blomster til å ha i grillen lenger

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil Essie!!

Detailerbil: Bilen står da det kan komme folk borti, unger overalt osv, så man går og da drikker pils isteden, det skal jeg ;)

Detailerbil: Står parkert trygt utenfor jobben på 17.mai for å tjene penger til mer bilpleie. :P

Jeg ble satt opp på ettermiddagskift som ballastoperatør med skiftstart 17.mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...