Drumlin

17.mai-flagg til bilen?

Nasjonaldagen nærmer seg, og noen vil sikkert "detaile" bilen ved å plassere norske flagg på den. :) Hvilke varianter finnes, både med tanke på størrelse og festeanordning? Og hvor selges det?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilrekvisita, festes i vinduskanten og vinduet kjøres opp..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det ikke også en variant man kan feste på panseret, ved siden av frontlyktene?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Strips fast vanlige flagg i grillen pleier også funke...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanlig bil: flagg stripses fast til grillen og man har da et tøystykke som pisker og slår mot lakken...

Detailer-bil: det monteres støtte-stag der det trengs slik at ikke noe kommer i kontakt med lakken

Ulempen med støtte-stag er at det er lett å glemme seg (bilen er 30-50 cm "bredere") og dra med seg fotgjengere / syklister / lakk fra andre biler rundt omkring :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett sugekoppholdere til flagg som du kan sette på forskjermene, panser osv.. Men er mer fan av å stripse fast i grillen, da slipper det å gå utover lakken;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Detailer-bil: det monteres støtte-stag der det trengs slik at ikke noe kommer i kontakt med lakken

Feil Essie!!

Detailerbil: Bilen står da det kan komme folk borti, unger overalt osv, så man går og da drikker pils isteden, det skal jeg ;)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Feil Essie!!

Detailerbil: Bilen står da det kan komme folk borti, unger overalt osv, så man går og da drikker pils isteden, det skal jeg wink.gif

Jeg sitter på jeg, og blir servert.... gå og drikke du... det får da være måte på sløsing med kalorier...

;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Feil Essie!!

Detailerbil: Bilen står da det kan komme folk borti, unger overalt osv, så man går og da drikker pils isteden, det skal jeg ;)

Det der er SÅ sant.... her er det v40n på nasjonaldagen gitt, og knappest den...

Alle kids har ADHD på 17 mai, + da på med enorme tuter, ballonger og is på str med eifeltårnet, flagg som benyttes mer som sverd og pisk en nettopp flagg gjerne i flokker 2-3-4 spann wannabe kapteinsnabelkan krigere med snevert tunellsyn og vingling som om de er feilmontert fra IKEA. Vaggende overvarme frodige damer i 40 kgs bunad med 21 kg sølvjuggel på sidene med barnevogner som skal "snike" seg forbi på en måte som får en overkåt hannelefant i full brunst til å virke lugn og rolig i glassbutikken... så nei... Detailer bil står heime gett...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der er SÅ sant.... her er det v40n på nasjonaldagen gitt, og knappest den...

Alle kids har ADHD på 17 mai, + da på med enorme tuter, ballonger og is på str med eifeltårnet, flagg som benyttes mer som sverd og pisk en nettopp flagg gjerne i flokker 2-3-4 spann wannabe kapteinsnabelkan krigere med snevert tunellsyn og vingling som om de er feilmontert fra IKEA.

Så Dennis skal altså ut på 17.mai han også?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

. så nei... Detailer bil står heime gett...

He he, x 2 ! :lol:

A5'en koser seg inne den dagen :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og jeg har ikke flagg på bilen, det står på huset... ingen kommer på dørene og selger slike blomster til å ha i grillen lenger

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Feil Essie!!

Detailerbil: Står parkert trygt utenfor jobben på 17.mai for å tjene penger til mer bilpleie. :P

Jeg ble satt opp på ettermiddagskift som ballastoperatør med skiftstart 17.mai.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive