jan tore

Autoglym pads

God dag.

Jeg kjøpte for en stund siden et par autoglym pads. Jeg er usikker på bruksområdene, og det visste heller ikke de på butikken, men det var en som var relativt hard, og en veldig myk. Da antar jeg at den harde er cutting/polishing og den myke er finishing.

Uansett så prøvde jeg disse sammen med Autoglym fine abrasive og s30. Jeg klarte dog ikke få noe spesielt pent resultat med disse kombinasjonene. Fikk bort merker etter lett våtslip med hard pad og autyglym fine abrasive, men fikk aldri til noe resultat jeg var fornøyd med til LSP.

Nå har jeg strengt tatt kjøpt Scholl pads og s03, men vil gjerne høre andres meninger om Autoglym siden poleringsprodukter. Dumt å kaste pads for 500,- liksom :P

- Jan Tore

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns selve skummet er helt greit men liker ikke at den er så tykk, det blir så vinglete med så mye pad, så jeg syns du brude kjøpe mer scholl pads evt swissvax sine

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns selve skummet er helt greit men liker ikke at den er så tykk, det blir så vinglete med så mye pad, så jeg syns du brude kjøpe mer scholl pads evt swissvax sine

Kjører selv med Autoglym pads,har vært borte i den gule rubbing padden og de hvite som beskrevet over...Liker skummet på dem,men de er ganske tykke,men da ville jeg heller gått for den tynne til meguiars. Selv lager jeg en liste som bare inneholder UBER pads,de gleder jeg meg til og prøve.

Endret av Sokki
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir nok til at jeg prøver litt forskjellig fremover. Har jo kjøpt Scholl pads nå, så blir det gjerne Uber pads neste gang.

Nå har jeg ikke prøvd noen andre pads, så tykkelsen kontra andre pads kan jeg ikke kommentere.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive