A.Hornnes

Polering av Gummibåt

Heisann jeg har en gummibåt av type quicksilver som absolutt burde få seg en sikkelig rengjøring..

Den har logget ute i flere år og har fått en stygg brunfarge, kan nesten se ut som jordslag og den skal opprinelig være grå! :huh:

Så da er da mitt spørsmål, er det noen har inne som har ett tips til hvordan jeg kan få den til å skinne igjen ?

Jeg tenkte å prøve noe grov rubbing å se åssen det går ellers er det bare å komme med forslag!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg ville prøvd Bilt Hamber Surfex HD som avfetting på den, den er rå på å rense plast og gummi.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta å avfett båten med Surfex HD, spyl grundig med høytrykk, avfett igjen og gi den en skikkelig vask, spyl av igjen og se hvordan resultatet blir.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nanosvampen !! Fik en gammel gummibåt til at bli som ny igjen ifjor.

Du kan jo lage en lille test for os her på forumet hvis du vil. Nanosvampen vs Gummibåt

Bare send meg pm med adresse så skal du få en test pakke ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Surfex HD + børste + høytrykk, så nanosvampen og vann og det der nok bra rent gitt... begge to der tar godt ja...

vær litt forsiktig med strålene på høytrykksvaskeren så du ikke kjører hardeste trykk innpå båten.. Båtene tåler jo juling de, men utrolig hva høytrykk kan gjøre også innimellom...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive