Gå til innhold
j-j-jimmy

Lagringstemperatur på produkter

Recommended Posts

j-j-jimmy    7
j-j-jimmy

Er det en god eller dårlig idè å oppbevare polish, såper, voks, gummifornyere, quickdetailere, avfettinger etc etc i bilen over en kort eller lengre periode i sommer? Selv om det ligger i plastkasser og er tildekt så kan det jo bli ganske varmt hvis bilen står i sola. Tar produktene skade av dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tomas    339
Tomas

I fjor sommer oppbevarte jeg mine ting i tronken av bilen, over ganske lang tid. Men da de blåe gradene begynte å vise seg flyttet jeg inn alt i klesskapet, samt tronken ble for full :P Nå som både gradene stiger og samlingen øker har jeg begynt å lagre det ute i en bod i kjelleren som holder ganske kjølig temperatur hele tiden. Så lenge produktene ikke fryser og tines og fryser osv. så tror jeg ikke produktene tar noe særlig skade.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hmsilset    3 830
hmsilset

Er det en god eller dårlig idè å oppbevare polish, såper, voks, gummifornyere, quickdetailere, avfettinger etc etc i bilen over en kort eller lengre periode i sommer? Selv om det ligger i plastkasser og er tildekt så kan det jo bli ganske varmt hvis bilen står i sola. Tar produktene skade av dette?

Jeg tror enkelte produkter kan skille seg om de blir liggende i 15-50 grader ofte/lenge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
HHA    36
HHA

Jeg har alle mine produkter på rommet. Og der er det +- 20 grader så og si året rundt. Ikke sett noen merkbar reaksjon / endring på noen av mine produkter enn så lenge. :) Men skal aldri si aldri. Vil tro rundt 15 grader hadde vært ideeeelt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
daniel    30
daniel

har merket at colliniten min skiller seg og blir klumpete når den er kald

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig