Gå til innhold
Bjørgvin

3M serien

Recommended Posts

Bjørgvin    4
Bjørgvin

Som undertittelen sier.

Hva er den beste komboen her med tanke på økonomi:-)?

-Grønn og Blå

-Gul og Blå

-Gul

-Eller fleske til med alle tre:-)

Kjører man grønn først så må man vel over med en finere en. Men kan man hoppe rett på blå? Gul er vel å forstå en mildere rubbing/polish som etterlater en grei finish klar for voks.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Mighty    271
Mighty

Gul kan fungere som 1-step hvis det er riktig lakk, men det vet man aldri. Stort sett går det greit fra grønn til blå, men det kommer også an på lakken. Skal du først kjøpe 2 så synes jeg du kan unne deg den tredje også :) Men skal du bare kjøpe 2 ville jeg kjøpt efc (gul) og ultrafina (blå). Det kan hende du må jobbe litt for å bli kvitt RDS, men du vil i det miste ha en sjanse til å få det hologramfritt :) Gul er også mye lettere å jobbe med enn grønn for en nybegynner :)

Endret av mighty82

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Odd-M    25
Odd-M

På hard lakk biter ikke EFC (gul). Da må man over på FCP (grønn), som korrekt nok er noe vanskeligere å jobbe med. Ser at mange anbefaler en dert blå sammen med grønn for å gjøre den smidigere og mindre støvende. Jeg ville har kjøpt alle 3.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
porta    18
porta

Köp alla tre, men annars kan man använda en wool pad till yellow cap, och då kan man få ganska bra cut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig