Bjerknez

HEX-Logic pads til Flex DA

Har snart en Flex DA i hende og har bestillt Uber pads til denne som skal passe og fungere fint, men jeg har lyst til å prøve de HEX-Logic padsene man også får kjøpt hos Scandicshine.

Saken er at det er hele seks forskjellige puter/farger å velge mellom og jeg har vanskelig og tro at man trenger absolutt ALLE for å tilfredstille MITT bruk.

Jeg har da altså en splitter ny Audi A4 med fantom sort metallic.

Jeg trenger puter fra HEX-Logic som dekker vanlig rubbing (fjerning av riper som ikke har gått gjennom klarlakk), fjerning av swirls, fjerning av små (ikke dype) swirls, rens av lakk, samt påføring av voks/sealer.

Trenger jeg ALLE putene så er det jo greit, men klarer jeg meg med mindre så er jo det enda bedre... ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har snart en Flex DA i hende og har bestillt Uber pads til denne som skal passe og fungere fint, men jeg har lyst til å prøve de HEX-Logic padsene man også får kjøpt hos Scandicshine.

Saken er at det er hele seks forskjellige puter/farger å velge mellom og jeg har vanskelig og tro at man trenger absolutt ALLE for å tilfredstille MITT bruk.

Jeg har da altså en splitter ny Audi A4 med fantom sort metallic.

Jeg trenger puter fra HEX-Logic som dekker vanlig rubbing (fjerning av riper som ikke har gått gjennom klarlakk), fjerning av swirls, fjerning av små (ikke dype) swirls, rens av lakk, samt påføring av voks/sealer.

Trenger jeg ALLE putene så er det jo greit, men klarer jeg meg med mindre så er jo det enda bedre... ?

Orange

Grön

Svart

Dessa är allt du behöver, enligt mig. Vit kan iof vara ett alternativ, men jag föredrar grön.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker så mye :)

Da ser det ut til at Ketil får enda en bestilling ganske snart :)

DAMN! I'm on fire! B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja du har virkelig tatt av egentlig ;) Blir vel blanke biler med alt det utstyret B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... Har fylt opp en hylle nå, som er stapp full. Ved siden av dette har jeg Swissvax Master bag proppfull av ting. Jeg får faktisk ikke igjen glidelåsen engang.. hehe.

Flex'en måtte jeg henge på veggen ved siden av hyllen.

Tror jeg må kjøpe meg større hylle.

Enda så venter jeg 2x5L P21S Power Gel samt ett par Gallon flasker til av Ketil + CG Gritt bøtta + noe småtteri.

Neste invistering blir kaaanskje en Rensemaskin, men nå tror jeg at jeg må stoppe enn så lenge.. hehe.

Glemte jeg å nevne at 3x 3M polish er på vei samt sprayen? ja.... default_cool.png

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive