johnsta

Mazda RX8 Stavanger/Rogaland

Hei.

Har en kamerat som har enn 2004 mod Mazda Rx8. Foreslo for eieren at bilen hadde fortjent en skikkelig oppfriskning, og dette var han enig i han også.

Bilen står ute hele året og blir ellers dårlig stelt med. De gangene den har blitt vasket er den blitt kjørt gjennom maskin og selvvask. Er en god del swirls på den. Innvendig trenger alt av skinn, stoff, plast en god omgang.

Noen som kunne tenke seg denne jobben en gang før sommeren? Bilen kan selvsagt bli kjørt til inspeksjon før pris ol avtales.

Har ikke bilder av selve bilen her og nå, men er identisk med den under. Er etter min mening en nydelig og sprek bil. Tipper denne bilen har stort potensial på noen heftige 50/50 pics

Send meg PM dersom du er interresert.

Mvh Johannes

post-1538-1272883032,03_thumb.jpg

post-1538-1272883033,03_thumb.jpg

post-1538-1272883033,74_thumb.jpg

post-1538-1272883034,5_thumb.jpg

Endret av johnsta
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde forventet at folk skulle kaste seg over en slik mulighet!

Men jeg har kanskje mulighet til å ta denne, men det blir ikke før uti juni en gang i såfall. Og bilen må kjøres til Moi, så kanskje ikke like aktuelt for kameraten din da?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde forventet at folk skulle kaste seg over en slik mulighet!

Men jeg har kanskje mulighet til å ta denne, men det blir ikke før uti juni en gang i såfall. Og bilen må kjøres til Moi, så kanskje ikke like aktuelt for kameraten din da?

Høres bra ut det. Moi er jo ikke lange turen ifra Egersund det, så regner med det skal gå fint. Uti juni en gang passer nok også bra, da bilen skal inn på rep/service i slutten av mai tror jeg. Skal høre med eieren til helgen hvordan det passer, så kan vi snakkes :rolleyes: Skal se om j eg får tatt noen bilder av bilen i samme slengen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne gikk meg hus forbi, har troa på at Halvard fikser dette bra.

Du får heller si ifra dersom du trenger en hjelper underveis Halvard.

Har tenkt å ta meg en god sommerferie hjemme etter at masteroppgaven er levert i midten av juni. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håpet også at jeg kunne få stjele noen tips og kunnskaper fra den som tar bilen. Er svært lysten på å lære meg maskinpolering selv :rolleyes:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive