Drumlin

Hvordan fjerne Black Wow fra lakk?

I helga la jeg Black Wow på vinduslistene på en svart bil. Siden jeg gjorde dette i litt dårlig lys, og uten å maskere, var det ikke til å unngå at det kom litt Wow på lakken under vinduene. I riktig lys vises dette veldig godt. Hva er beste måte å fjerne dette fra lakken på?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg hvor vanskelig denne er å fjerne i forhold til Silk Shine Dressing fra CG, men jeg bruker vertfall bare å spraye på med en Quick Detailer eller litt vann for så og buffe av med myk microfiber...

Men kan hende at Black WOW sitter hardere...

Har selv bestillt meg Black Wow som vel kommer denne uken, så er interissert i å høre hva du mener om denne utover dette...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står på flaska ;) (eller på det kortet for maskering som fulgte med)

Det beste for å fjerne Black Wow, er mer Black Wow, men jeg har ikke prøvd det selv...

Kjerringa lurte forresten veldig hva i allverden jeg hadde bestilt når hun hørte navnet :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjerringa lurte forresten veldig hva i allverden jeg hadde bestilt når hun hørte navnet :D

:rofl1:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De gangene jeg har vært litt uforsiktig med black wow, har jeg buffet den av med mikrofiber, evt en dash med CD dersom den er "gammel".

Min erfaring er at den ikke "setter seg" på lakken som mye annet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tørk vekk "søl" så fort som mulig med en MF så går det bra...

om uhellet er ute så er det vel.....

Likt løser likt som gjelder og ofte det enkleste om det viser seg vanskelig å "tørke" bort..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt Quick Detailer og en mikrofiberklut fikk vekk det meste. Til gjengjeld etterlot kluten seg noen vaskeriper, som sikkert betyr at jeg burde ha skylt av bilen først. Jaja, man lærer i allefall. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive