Dr_S

Autorange fra Lahega

Var så heldig å vinne i et lotteri forleden - en pakke med bilpleieprodukter fra Autorange. Merket var nytt for meg, så jeg tenkte at dette må jo testes ved siden av alt annet jeg allerde har og bruker på bilen.

Pakken besto av dette:

00098_00_02.jpg

1stk 500 ml HydroWax

1stk 500 ml Wheelcleaner

1stk 500 ml Car Wash Shampoo

1stk 500 ml Interiør Cleaner

1stk Stor vaskesvamp

At det lå en svamp oppi der, høynet ikke akkurat førsteinntrykket mitt sånn umiddelbart...men men. Når jeg åpner litt korker og lukter litt på sakene, blir jeg litt i tvil. Flaska med Hydrowax har en identisk eim av parafin!

Samtidig er flesteparten av flaskene i boksen, merket med stor X - for irriterende.

Er det noen som vet kvaliteten på dette? Jeg liker ikke å holde på med X-merkede produkter på lakken, må man liksom bruke hansker da? Hmm.

Endret av Dr_S
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta en prat med poleringskongen her på forumet. Marius bruker lahega på bilpleiesenteret sitt i Hunndalen.

Jeg har ingen erfaring med Lahega.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

testa autorange for en stund tilbake og likte de bra jeg... av det du har der så kjenner jeg bare såpe og felgrensen som var bra begge to.

dcn har vip rabatt hos autoboss.no også...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er ikke noe voldsomt imponert over lahega. har jobbet litt med dette selv.

hvis lahega no1 serien og autorange er identiske, så syntes jeg interiørvasken er brukbar. Resten av det de har er også okay, men syntes det finnes mye bedre.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ingen betenkeligheter med voks og slikt som har irriterende.gif på flasken?

Er det syre i felgrensen?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel bare det at den er merket etter boka..  Mens på f.eks. Megs #16 så står det i liten skrift at du dævver hvis du smaker..(ikke heelt sånn, men noe i den duren) Og da ville jeg heller gått for irriterende.. tror jeg.. :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var på bimmerstreff hos Autoboss i fjor vår og kjøpte blant annet skinnpleiesettet fra Lahega. Dette likte jeg godt, lett å jobbe med og godt resultat (uten at jeg har det store sammenligningsgrunnlaget).

Den pakken du viser til har jeg også senere fått (som delbetaling på dekkskifte/vinterklargjøring av bil! ), men ikke fått meg til å bruke enda. Jeg hadde store planer om å benytte den hydrowaxen jevnlig i vinter som enkelt vintervedlikehold, men det ble aldri gjort. En kompis hevdet at den typen hurtigvokser inneholder store mengder silikoner og det ville ikke han hatt på sine biler. Så den gikk litt i glemmeboka her for meg. Står fortsatt uåpnet på hylla....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ingen betenkeligheter med voks og slikt som har irriterende.gif på flasken?

Det merket der betyr ofte god holdbarhet :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive