Gå til innhold
Ståle

Næmmen se på han dere.....

Recommended Posts

Arne    88
Arne

Hmm,hvem er det som tatt detailingen av denne bilen mon tro?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hmsilset    3 830
hmsilset

Kjenner ikke alle her jeg, men den Audien ser skikkelig rå ut :) Håper han går for R8 nå da, for de synes jeg er fine!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Steez    1
Steez

Det er Ketil som har detailinga, er 4 sider om bilen i nyeste Treffpunkt. Kan sikkert scanne det inn om noen er intr :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ØrjanA    1 742
ØrjanA

Den aktuelle detailingen kan det leses om her :lol: Forøvrig en tråd som absolutt fortjener å bli løftet frem i dagens lys for mimring for oss sm har vært her en stund og for nye som er kommet til :lol: Vondt i magen fremdeles etter den dagen gitt...........

http://www.detailersclub.no/forum/topic/1947-1-audi-a5-1-dag-og-en-haandfull-gcrniger/page__p__38939__fromsearch__1&#entry38939

Endret av ØrjanA

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
HHA    36
HHA

Beklager ordbruken.. Men fy faen så mye knapper det var i den cockpit'n der! *Trykke trykke* B)

Forøvrig en STRØKEN og pen bil. Lykke til meg salget!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ad|oS    337
Ad|oS

Satt å leste gjennom annonsen, og får mer og mer inntrykk av at det er en rå bil. Kikker så gjennom bildene og drar kjensel på et av dem. Går tilbake til annonsesiden, og som jeg trodde; eieren er Skotner ;)

Ja takk, ikke annet å si om det...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkarbelling    4
Akkarbelling

Den aktuelle detailingen kan det leses om her :lol: Forøvrig en tråd som absolutt fortjener å bli løftet frem i dagens lys for mimring for oss sm har vært her en stund og for nye som er kommet til :lol: Vondt i magen fremdeles etter den dagen gitt...........

http://www.detailersclub.no/forum/topic/1947-1-audi-a5-1-dag-og-en-haandfull-gcrniger/page__p__38939__fromsearch__1&#entry38939

En klassiker den dær :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ØyvindBraaten    22
ØyvindBraaten

Jeg følte straks at min Kia kanskje ikke var noe særlig til bil alikevel.. og følte brått at jeg kanskje heller skal begynne og sykle. Kul sykkel er ikke like dyrt som kul bil :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jaas    0
Jaas
Å skrive at bilen er som ny blir feil da nye biler ikke er så blanke og strøkne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig