Mats

Lake Country Kompressor Pads

Skal bestille meg litt pads og diverse snart og tenkte og teste ut Lake Country siden de har fått mye skryt forskjellige steder. Men de har jo så vanvittig mye forskjellig skumpads, hva er det som er "best"?

Kikka på de Kompressor Pads, noen som har erfaringer med dem?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har testa de litt nå, polish padden er veldig fin syntes jeg. god på alle punkter egentlig :D

Cut-padden ble jeg litt skuffa over, den kjennes veldig grov ut, men f.eks. grønn 3m eller blå scholl syntes jeg er bedre å bruke(Kompressor-padden har nok den fordelen at den kan ta opp mer oksidert lakk enn de andre).

Finishing-padden virker grei, har ikke fått testet den ordentlig enda..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.lakecountrymfg.com/

litt kjekk den "velge seg frem" saken ;) "Flat Pads" har jeg hørt er fin til myk og medium lakk !

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ei lilla,cutting pad. Likte ikke denne,ble for stor og klompete.

Ikke minst noe styr og vaske.Trekker til seg alt lo den klarer og det sitter der.Nå ligger den bare og samler mer lo og blir ikke brukt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lilla cutting, orange light cutting og svart finishing pad. Vasker alle mine pads for hånd, så har ingen problemer med lo.

Største ulempen med de er størrelsen syns jeg.. Fungerer fint på alle store panel, men kan bli trangt på endel biler. Lilla LC på Meg's 105 gav en utrolig bra cut, men også kjørespor. Svart LC på Menzerna PO85RD fjerner fint hologrammer/kjørespor.

På myk lakk som Toyota gir orange LC og Scholl A15 en LSP-klar overflate, orange LC er egentlig veldig lik Scholl's Spiderpad som jeg brukte sist jeg tok en Toyota med A15.

Jeg har også bestilt opp flere CSS pads i 5" og 6" til bl.a DA maskinen, ser frem til de kommer.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått CSS padsen enda? Har du testa de på roterende?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke fått enda nei, men gleder meg helt villt. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke fått enda nei, men gleder meg helt villt. :)

Skal du bare bruke de på DA eller på roterende også?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bestilte ganske mange, og mener jeg bestilte både de laget for DA og for roterende. :)

Har jo Kompressor fra før, og de funker veldig bra, både sammen med Meg's, Scholl og Menzerna.

Forskjellen på CCS for DA og roterende er bl.a tykkelse og størrelse på de. DA er mindre og tynnere, med stivere kanter.

Ettersom Kompressor'ene jeg har er 7" har jeg bestilt 5" og 6" av CCS både til DA og roterende. 7" er litt stort på små europeiske og japanske biler. <_<

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive