Drumlin

Polering av subwoofer? :)

Hei! Jeg har en subwoofer hjemme som er full av "vaskeriper" fra børstene til et støvsugermunnstykke. Subwooferen er i svart pianolakk. Er det mulig å bruke bilpleieprodukter på en slik? F.eks. lett polering e.l? :)

post-1485-1272021849,64_thumb.jpeg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En SVS du har der? :)

Tja, jeg ville prøvd på produkter med fillere i seg, da feks Super resin polish, poorboys black hole, Meguirs 2-step, og lignende...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kandidat i Swissvax konkurransen?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
kandidat i Swissvax konkurransen?
Jepp, det er en mulighet! :) Men kjenner ikke så godt til forskjellen på slik lakk og billakk, så det er greit å sjekke først at jeg ikke vil skade den.

En SVS du har der? :)
Det er en XTZ. Svensk kvalitet, både i utseende og lyd, til en rimelig pris!
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har våtslipt og polert klarlakken som er på treinteriøret i merca, og det gikk fint som snus.. men veldig myk lakk ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Xtz 9912 ja. Har maken selv. Rister malinga av veggene og låter pent også. Black Album i 120db = krystall hopper i skap 2 oppganger bortenfor meg...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tok også en XTZ 99.12 for litt siden. Ble strøken, men som blir sagt over her

det er myk lakk som tåler lite varme. Husk god voks til slutt:-)

Stig

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis av meg brukte TW sin black magic eller hva den heter, sånn med farge i seg, og gikk over for hånd. Ble bra det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min 99.12 er ikke pianolakk men vanlig svart. Har ikke gått over med maskin (ennå) - kun for hånd med Mark V Uno, D151, Final Inspection og Petes53. Ble svart igjen, men en del RDS gjenstår. Fyrer vel opp Metabo'n på den snart tenker jeg..

Gjett hvilken side jeg ikke har tatt ennå her....

4552360350_d582ae5fdb.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, igår var det fest og et glass knuste på subwooferen min (faktisk den samme typen som i denne tråden). Ble noen stygge hakk og riper i lakken. Skal ta bilde etterpå. Tips til hvordan få det vekk?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive