Gå til innhold
johnhell

Mirrors Glaze tips

Recommended Posts

johnhell    0
johnhell

Regner med det er endel her som bruker disse produktene. Har nettopp kjøpt meg en G220 som jeg ikke har fått kjøpt noen produkter til enda. Men så hører jeg mye bra om Mirrors serien. Men for meg virker den veldig komplisert, med nummereringen på produktene, som ikke helt gir mening for meg?

Uansett, disse produktene skal brukes på en Citroen Xantia 95 mod med normalt med swirls etter alderen, ganske små lette swirls.

Kan noen da gi meg anbefalinger av rekkefølger og produkter fra Mirrors Glaze serien som ville passet meg? Og helst pads også.

Har hørt tips om at # 83+ #21 blir bra. Men vil gjerne har mer tips, og erfaringer etter hva dere bruker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
honnings88    0
honnings88

MG83 på gul pute og MG80 på beige pute. Så kan du legge MG21 for hånd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
kris1986    186
kris1986

Enig med kællen ovenfor.. Men jeg brukte bare 83 og LSP. 21 2.0 er bare helt fantastisk. Men går du for 83,80 og 21 2.0 har du produkter du kan kose deg med i lang tid ;)

Sikkert mye annet bra på markedet også, men ble jeg fortalt ga veldig bra resultat når jeg skulle ""begynne", og jeg prøvde det, og angrer ikke ett sekund! Finner jeg meg en ting som jeg er fornøyd med, så kjører jeg videre med det, med unntak voks som jeg liker å eksperimentere litt med ;)

Uansett, du blir fornøyd med mirror glaze serien, og er sifferene litt forvirrende, så se på produktet på autogeek, for der står det mye bra om de. Jeg kjøper produktene på cleanyourcar.co.uk - veldig bra service og pris! Autogeek er også suverene, men litt tregere på shipping

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arne    88
Arne

jepp.

Hvis du ikke er helt fornøyd etter en rund med #83 kan du ta en runde til før du tar #80 og avslutter med LSP.

Enklere kan det ikke bli ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
kris1986    186
kris1986

Bruker du 80 etter 83 Arne? ikke kritisk ment, men hva gjør den etter 83? hvis du skjønner :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arne    88
Arne

Som sagt her så er #80 en mildere rubbing enn #83.

#83 KAN legge igjen noe skjolder i lakken og de fjerner du med #80,samt at #80 innehilder en sinnsyk polish olje til slutt,så det blir blankt nok for de fleste.

#83 innholder ikke se samme polisholjene som #80.

Håper du skjønner.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
kris1986    186
kris1986
Som sagt her så er #80 en mildere rubbing enn #83.

#83 KAN legge igjen noe skjolder i lakken og de fjerner du med #80,samt at #80 innehilder en sinnsyk polish olje til slutt,så det blir blankt nok for de fleste.

#83 innholder ikke se samme polisholjene som #80.

Håper du skjønner.

Jupp, skjønner, men trodde ikke jeg fikk det noe særlig blankere enn med 83. Fikk helt sjokk første gang jeg brukte den på boraen :) 80 er sikkert i same gate som 9, tar små merker osv. og er veldig rik på oljer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
trogha    442
trogha

Husk også at #83 vil lage mindre skjolder/hologrammer på boraen enn på en bil med mykere lakk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
kris1986    186
kris1986

Stemmer det.. Tenkte jeg ikke på!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig