offroad

Skal ha rensemaskin

Skal ha rensemaskin hovedsaklig til bruk i bil. Kommer ikke til å bli brukt hver dag, men skal brukes mer enn til bare egne biler. Hvilken vil folket anbefale? Maks 5000 kr hadde jeg tenkt. Gibli fra SS? eller mimo/evnt combivac eller k300 fra Foma? Noen som har erfaring/priser/tips?unsure.gif karcher har visst også en..

Endret av offroad
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg testet Combivac i Ås så syntes jeg den var en bra sak, Mimo er ikke dårlig den, men noe svakere en Combin er den nok.. så velger jeg nå (NEI Bernhard jeg skal IKKE ha nye) så blir det nok Combivac fra Foma... i og med at jeg har Mimo og er fornøyd med den så kan jeg gjerne anbefale den også :)

Gibli kjenner jeg ikke, men har Ketil tatt det inn i nettbutikken sin så er de sikkert ikke noe dårlige...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

et økomomisk alternativ er å ha rensemiddel på sprayflaske (lavtrykksflaske) og bruke en ren våtstøvsuger , gjør vel samme nytten vil jeg tro

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har testa gibli, virka som at de rensa veldig bra og sugde godt, lang slange også, så slipper at maskina står å stanger deg i ryggen om du skal ta noe litt lengre inn i bilen.

Har desverre ikke testa noe så jeg har noe sammenligningsgrunnlag da..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive