space-ace

skinnpleie

hei.

har kjøpt meg leather master strong cleaner og leather vital. samt swisswax lærbørste.

spørsmålet mitt er om om jeg må sette inn skinnet med noe etter behandling med disse??

jeg har meguiars gold class leather cleaner/conditioner og bohus sin møbelhuspleie liggende.

kan det være en idè og ha på dette etter "leather vital"??

lærproduktene ble kjøpt hos scandishine om det har noe betydning. på pakkseddelen sto det at det var chemical guys som har produsert det.

gjelder forøvrig en bmw 7 serie med beige montana skinn.

takker for alle svar:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøvde rensen på et lite område i ste. dette ser meget lovende ut

noen som vet hva jeg kan gjøre med den stripa i setet der? må det farges? hvor selges farge i såfall?

IMG_0325.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dynamix skinnfarge eller swissvax sitt healer kit med tilhørende farge

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet om jeg kan bruke de to andre kremene jeg har liggende som beskyttelse da? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du bør nok legge over protection cream fra leather master..Eller en ren skinnbeskytter uten rens som det er i Meguiars sin... bohus skinn kjenner jeg ikke, men mye som funker bra, skinnmøbler er jo skinn det også...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er nok rens i meguiars`n. er forresten denne: http://www.meguiars.no/index.php?_room=2&_subRoom=5&sub_category_id=13&_action=detail&_page=1

vil rensen i denne ødelegge vital`en som jeg har lagt på?!

jeg bestilte egentlig det kittet med rens og beskyttelses krem, men ble tilsendt rens og vitalkremen istedet. hadde jeg vist det hadde jeg tatt med en beskyttelseskrem også. menmen.

har forresten renset ferdig framsetene nå. setene er nesten ikke til å kjenne igjen:P seriøst skiftet farge ja.. deilige å kjenne på også,

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde ikke lagt Meguiarsen over, men heller etterbestil Protection i Leather master serien...

Tror nok Meguiars sin kan fjerne en del av vitalen, men kan ikke ta det til kjeka da jeg ikke ahr testet da :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki, da blir det etterbestilling av noe beskyttelse:)

har du noe å anbefale? har hørt litt snakk om elefantfett.... må jeg ha det i tilegg til en beskyttelseskrem eller?

eller er det like greit å kjøpe beskyttelse fra leather master serien?

hva med noe fra swisswax?

Endret av space-ace
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki, da blir det etterbestilling av noe beskyttelse:)

har du noe å anbefale? har hørt litt snakk om elefantfett.... må jeg ha det i tilegg til en beskyttelseskrem eller?

eller er det like greit å kjøpe beskyttelse fra leather master serien?

hva med noe fra swisswax?

Swissvax har jo ett komplett sett med alt du trenger, både rens, beskyttelse og elefantfett samt en børste i en pen veske til 5-600,-

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har meguiars gold class leather cleaner/conditioner og bohus sin møbelhuspleie liggende.

takker for alle svar:)

Er det Colourlock leathercreme du tenker på ?

Denne er meget bra synes jeg.......har holdt mine lyse skinnseter mint og myk i 2 år nå :)

BTW Colourlock har også et produkt som heter K23 som gjør at lyst skinn ikke tar tfarve av klær som feks blå olabukser osv.

Kona mi jobber i Bohus, så jeg er kanskje inhabil men kan også tilføye at colourlock lærsåpe funker dårlig.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive