Arne

Tidenes bil

Er ikke så ille og kjøre BMW alt i alt da ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har jeg visst i mange år :)

Godt å lese at den nye 5-Serien er en bra bil! Gleder meg til å se denne bilen med M-sport pakke...!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne godt tenkt meg en sånn en selv jeg. Desverre er ikke Norge et "BMW 530 vennlig land". Det ser man jo lett på hvor stor del av prisen som er avgifter <_< Så det blir nok til at jeg kjører med strikkmotor som de fleste andre i norge. Men flytter jeg til sverige en gang så skal jeg nok ha noe sånt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fin test :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg hadde være happy om jeg kunne hatt en 530 E39.Men som sagt over så tar jo norske avgifter livet av bilgleden her til lands.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Onkel får en slik om en uke eller to. Skal bli arti å titte nærmere på den!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Omfangert bruktbiler av denne typen tatt i betraktning (E39, E6x) så må det selges et betydelig antall her i Norge. Selv har jeg en gammel E39 530 og konstaterer glatt at noen har bedre råd enn meg. Synes den nye femmeren er milesvis forran konkurrentene på design. Om 4-5 år går det kanskje å få noe på bruktmarkedet til samme pris som en urkjedelig ny Passelat.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo ikke noe problem og skaffe seg en 530.Problemet er jo KM på de bilene.Langt over det jeg anser som "kjøpe venlig".

Nå har vel ikke BMW laget en eneste 5 serie som jeg syntes er stygg.Så at denne kommer slik er ikke sjokkerende.Fint og se at er mulig og lage en slik bil uten at den er en så kalt superbil.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har jo valget, en ny standard mellomklassebil eller en brukt premiumbil? De som kjøper slike dyre biler har gjerne både interesse og råd til å bruke dem også. For det jeg den gang betalte for min gamle E39 godt brukt kunne jeg fått en ny Golf uten utstyr med kjipeste motor. Valget var lett.

En annen ting jeg liker med dyrere biler er at de ofte er bedre vedlikeholdt. Den vanlige mann i gata kjøper Passelat eller Mondeo, gjør minst mulig med bilen fordi de synes alt er for dyrt og skifter knapt olje når garantitiden er over og service ikke lengre anses som nødvendig. Entusiaster som punger ut for eksklusive biler tar gjerne bedre var på dem. Du finner selvsagt unntak i begge leirene, noe dette forumet er det aller beste eksempelet på. Men entusiastiene her tilhører desverre unntakene.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

100% enig i det du sier der.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Angrer nesten litt at jeg kjøpte en E92 nå ;) Bare nesten :D

Utrolig fin bil, interiøret er majestetisk!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe,hakon. Du har vel ikke noe og skamme deg over med en slik bil.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nej fysjom - denne bilen ville jeg ikke hatt selv om den ble slengt etter meg.

(venter spent på om noen slenger en slik bil etter meg)

Flott kjøremaskin - og hadde jeg hatt en mill til overs så hadde den vært på lista ja.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne godt tenkt meg stasjonsvogna en gang i fremtida :P Når den har falt en del i pris.

Eneste detaljen jeg ikke liker med denne nye 5 serien er nyrene, blir litt for store. Men det er vell kanskje vanesak :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive