johnhell

Handleliste fra Autogeek

Skal kjøpe meg en Meguiars G220 fra UK, og trenger polish / voks til å bruke med den.

Har en Citroen med normalt med vaskeriper vil jeg tro med tanke på bilen er 95 mod.

Har sett på Pinnacle XMT serien, og Menzerna. Tenkte å kjøpe inn endel forskjellig fra Autoglym. Tenkte også Meguiars serien, men vet ikke hvilke produkter jeg skal velge av den. Synes der er veldig mye å velge mellom der.

Så hvilke produkter anbefales å kjøpe fra Autoglym, + pads til maskinen som skal brukes fra ripefjerning til legge på voksen.

EDIT: fargen på bilen er mørke grønn

Endret av johnhell
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i megs.

Rens: 85 er bra (vet ikke hvordan den er til DA)

rens/polish: 83 er ett produkt du MÅ kjøpe, billig og den renser bra, og du trenger ikke å polere etter den, altså du kan kjøre 83, og legge på voks eller sealer! MUST HAVE product :)

Ren polish: 9 synes jeg er bra, rik på oljer osv. Kan du, og skal du bruke 85 er 9 ett bra valg etter denne.

Sealer: Kjøp Meguiar's 21 2.0 (syntetic sealant) veldig bra holdbarhet og ett kjempeflott utseende. Den må du bare prøve

Voks: MYE bra, men ikke kjøp megs der, den jeg prøvde var 26 i flytende form. Ga kjempeflott utseende på den sorte bilen min, men med ett lag holdt den ikke så lenge. Da synes jeg det er flere bedre "krem"- typer å prøve! ;) (den r222 / p21s 100% saken har jeg lest en del bra om til hva den koster)

Pads: Megs sine er bra, Lake country er bra, det er de jeg har prøvd. De groveste fra Lake C (oransj og gul) synes ikke jeg noe om, da er kansje den burgunder puta fra megs bedre. Men har ikke prøvd den, for jeg liker ull best når jeg skal korrigere.

Jeg liker meguiars fordi jeg synes jeg får mye for pengene, pluss at det levere knallgodt! Etter første gang jeg prøvde #83 med ett lag med #26 fikk jeg ett utseende på bilen som jeg aldri jeg hadde trodd gikk an.. Synd at 26 ble fort borte! men 21 2.0 levere så inn i granskauen mener jeg.. Lykke til med kjøp:)

(Liten oppskrift: 83 - 21 2.0 - god voks, da får du hinsides blank bil, og hos meg gikk swirls vekk hvertfall)

Endret av kris1986
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenker på å kanskje selge min DA maskin.

Ver obs på at Autogeek er inni helvete treige med levering!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig! Bruker omtrent bare cleanyourcar.co.uk jeg nå, kjempeflott side! Der har de akkurat det jeg trenger :)

Endret av kris1986
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan jeg skrive under på! De er raske med leveringer og.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Handla derfra igår, så hvis jeg ikke hadde klart å sette 6 laken på boligsparinga, da hadde det blitt litt div voks også! skal kjøpe den røde victoriaen bare til meg, pluss en annen boks til å ha over 21 2.0 som jeg tar for andre

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville ha gått for Menzerna SIP og 106FF. Sonus gul og hvit/blå poleringsputer. Har XMT liggende om du vil prøve, men de er ikke noe særlig.

Endret av Pirex
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes Meguiars produktene virker veldig forvirrende med de navnene de bruker, men du anbefaler altså 83 - 21 2.0.

Da setter jeg de på lista mi!

Andre som anbefaler Meg produkter og rekkefølger?

Tror jeg bestiller Menzerna SIP og 106FF også. Har ventet en stund på denne bestillingen, så jeg samler opp endel.

Og en ting, hvilke UK butikker er å anbefale?

Endret av johnhell
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive