maggi224

voldelig vask av lamborghini

såg jo ut som dei blei reine og fine di bilene da ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De bilene var ikke akkurat kjempe skittne da.. :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var jo 7:26 minutter med tortur..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faktisk ikke det verste man kan gjøre med bilen...

Maskinvask er "skånsomt" sammenlignet med gjør det selv børster fra helvete og "Washland" med møkkete wasmits og blades.

Førstemann til å innrømme at min bil er innom maskinen innimellom på vinteren.

I mangel på steder å stå, samt at den ruller 25K i året.

Alt lar seg fint korrigere med S17 og orange pad på våren, og da er det håndvask som gjelder. :)

Endret av chris
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny maskin med rene børster og ren bil... Tror ikke det var det værste av bilvask som man kan finne på youtube....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men er ikke børstene ganske så harde at du uansett swirler opp bilen din uansett hvor hard klar lakk du har.

hvordan fungere disse nye klarlakkene som fyller seg igjen når det kommer riper i. da skal man vel ikke være redd for og kjøre bilen inn i sånn børste maskin.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dynket i Prickbort noen minutter før en kjørte inn i maskinen ville nok fått det meste ganske rent inni der. Jeg skulle gjerne hatt tørkefunksjonen til den maskinen. Vannet forsvant sinnsykt bra. Hvis de børstene er rimelig rene og noe a la Chenille mitt funker nok det der uten store skader.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilken bil er det du kjører nå chris?? ser du har Fundo Wheels felger på avatar bildet ditt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilken bil er det du kjører nå chris?? ser du har Fundo Wheels felger på avatar bildet ditt :)

Nyere passat med orginale VW chicago hjul vil jeg tippe....

børste løs maskin da håper jeg......

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nyere passat med orginale VW chicago hjul vil jeg tippe....

børste løs maskin da håper jeg......

har jobbet på fabrikken for di felgene der ble laget, vertfall om dimmen på di er 8*18 toms :)

er i mine øyner di fineste orginal felgene til WV, og om ikke jeg tar helt feil er dem ganske dyre og, høre snakk om 30.000kr +/- for ett sett...

men ikke så rart med tanke på all bearbeidinga som er i å lage di der...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den bilvasken der har jo faktisk ganske høy standard i forhold til mye annet jeg har sett! Det jeg mister litt pusten av er hastigheten på de børstene. hehe utenom det så virket det ganske så greit :) Likte tørkefunksjonen!

PS: Jeg kommer aldri til å vaske / kjøre bilen min inn i en børstevask. Med mindre det KUN er underspyling som gjelder.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er en annen Lambo som kanskje har vært i børstevask, men det var visst ikke alt!

Litt av en jobb den måtte gjennom - etter fjerning av Paint Protection Film... :(

Lambo tortur

Håvard

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører A6 4F nå. Bildet er av min forrige bil, Passat 3C, hjula er Chicago replica i 19". :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører A6 4F nå. Bildet er av min forrige bil, Passat 3C, hjula er Chicago replica i 19". :)

jammen da så :) er mange med audi som kjører med diu felgene og ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive