Gå til innhold
bjorke

Takkefunksjon

Recommended Posts

bjorke    377
bjorke

Hva med en slik takkefunksjon detailingbliss og detailingworld har? Så kan alle som har skrevet noe lurt/artig/bra/interessant føle seg verdsatt...hehe

takk for meg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 518
truhaa

Dennis får yrkesnevrose snart...he he

Bedre og bedre forum og mer og mer møkkete bil for han....får gå sammen og ta en extreme makeover på bilen hans snart....turbo, bremser + polish... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dennis    532
Dennis

hehe.. nei har aldri tid til å vaske bilen min mer :(:P

Personlig synes jeg at en slik takke funskjon er litt unødvendig, og virker litt imot sin hensikt. Da de fleste brukerne her synes nok det er bedre å få en skriftlig tilbakemelding, og ikke bare en liten linje under med tekst der det står feks 5 users say thank you.

Men det er min mening, vil flertallet her ha det er det jo alltids mulig å få til det ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
NeDD    1 214
NeDD

På www.treningsforum.no så har de en funksjon som hener "Honnør". Dvs. viss noen skriver noe som virkelig er bra, så kan man gi honnør og da vises det på profilen. Sikker flere forum som også har det.

Men det må ikke forvekslet med at om en svar på noe en lurer på, så skal ha gi honnør bare for noen kunne svare han..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig