Bernhard

Overnatting i Kr.Sand.

23 innlegg i emnet

Til sommeren i juli så har jeg bestilt billetter til Kaptein Sabeltannshowet som går hvor sommer.

For å gjøre det så enkelt som mulig og sånn at jeg kan ta meg noen pils så har jeg lyst til å overnatte ett sted i nærheten, slik at det er gåavstand.. Hotel Rica Dyreparken og Quality i Sørlandsparken er fulle, så er det noen lokalkjente som har noen tips å komme med? Gjerne tlf nr også :)

På forhånd takk :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, da da tror jeg det blir langt å gå ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passe på at frøkna er edru? :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være pirattaxi :)

Som Kazzper sier, da er det lant å gå :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel egentlig ikke noen muligheter annet enn deto der desverre

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For en møkkaby.. Hva er det annet som er å anbefale da?

Passe på at frøkna er edru? :P

HAHA.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er forresten mulig å leie noen av husene i Kardemomme By, men er nok en viss fare for at de også er opptatt allerede. Eller er det vel bare å velge fritt fra de i selve byen...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høvåg Gjestehus

Ligger 2-3 km øst for Dyreparken på gamle E18.

Billig og kurant standard, bodde der i 4 mnd ifjor på jobb.

Store middagsporsjoner med enkel meny.

Går buss øst/vest en gang i timen ellerno.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror sebra bussen går fra sentrum til dyreparken hele sommeren i åpningstiden, da blir utvalget av krypinn langt bedre iallefall. Ellers er det fint lite i sørlandsparken desverre.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry her kommer ot, jeg klarer ikke holde meg...

Bernhard bo i kardemommeby? mannen er jo som SKAPT for kardemommeby... kan se for meg han der sånn småbrisen utpå kvelden der ja..... Officer Bastian får nok sitt å slite med der han da når det plottselig hottselig er Kasper, Jesper, Johnatan og Bernhard som sliter med å holde klepptrofingrene sine vekke fra tante Sofie. Pappegøyen blir vel mat også er jeg redd og Tobias i tårnet kommer sikkert til å hente fram sniper geværet sitt (som jeg er sikker på han har) for å forsikre seg at mannen som står nede på plassen og skriker "nå skarru f##n meg få se på TÅRN nå Tobbis" klarer å komme seg inn og opp..

Si i fra hvem helg du skal da så jeg kan bokke meg inn der også, føler på meg at dette kommer du til å "eie" lett Bernhard... og jeg skal ha orkesterplass der....

nok en gang sorry for OT...

Lykke til med å finne sted og bo, husk det går alltid en taxi da... kan jo være ok å slippe de 347 der mellom 3 og 10 år som alle er "kapæin sjabejtan" fra kl 0600 til 2300.... he he

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahahahahahaha :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he :)

Endret av steinbra
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, da regner jeg med at du tar regningen min også Truls? :) Skal vedde for at hvis du hadde vært der så hadde du vært den som var mest ivrig på å leke Sabeltann :D Jeg var den som var mest ivrig når vi var der sist B)

Kardemomme By var tanken, men det er så forbaska dyrt.. Det er 5650,- pr natt der :o

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har fengsel der også ( kardemommeby) bare å bøffe noe det så har dere overnatting gratis der en natt... kidsa syntes sikkert det er stas også... . hva gjorde dere i ferien da? "vi satt i fengsel sammen med pappa, etter at han ble litt voldsom når han lekte kaptein snabelmann syntes damen i butikken"

Nei da, moro der, var der for 3 år siden vi også, kosa oss stort der, men kjørte tur/retur, da, som du nevner prisene er greit høye der..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde planer om å kjøre tur/retur jeg også da :P

Ho minste her burde faktisk vært bura inne, ho er kav gæern..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde planer om å kjøre tur/retur jeg også da :P

Ho minste her burde faktisk vært bura inne, ho er kav gæern..

Det tviler jeg ikke på, muttern begynner å bli bra tullete hu og... Tror ikke det er sunt å være for mye med deg :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

..når det plottselig hottselig er Kasper, Jesper, Johnatan og Bernhard som sliter med å holde klepptrofingrene sine vekke fra tante Sofie.

Been there, done dat.. Sofie er bra, hu :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det tviler jeg ikke på, muttern begynner å bli bra tullete hu og... Tror ikke det er sunt å være for mye med deg :)

Dette er uten mora di.. Vi skal på Sexibition sammen senere på sommeren vi :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er uten mora di.. Vi skal på Sexibition sammen senere på sommeren vi :)

Kult :) Vurderte å ta med dattera di dit, men fant ut det ville bli vanskelig å smugle hu inn...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såså.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive