Shine&go

hjelp til produktvalg

Hei

jeg er litt nybegynner innen bilpleie. jeg tenkte jeg skulle shine bilen min snart etter som det nærmr seg sommer og bilen har ikke fått så mye oppmerksomhet i vinter:P bilen er en svart 96 mod audi a4. bilen har noen små riper og en del swirls i lakken.

jeg har en roterende maskin og er litt usikker på hvilke produkter jeg skal velge.

jeg har tenkt på optimum compound og optimum polish og avslutte med duragloss sealer.

er det noen som har noe formening om dette er en god kombinasjon? siden jeg ikke har drevet så mye med bilpleie utenom aio produkter har jeg ikke så mye erfaring med proff produkter og ønsker heller ikke å betale fryktelig mye for produktene i starten. ser for meg en sum på ca 1000 kr for produkter og pad`s.

er det noen som kan sette opp en annen pakke for meg? :) kan gjerne kjøpe noen slumper hvis det er noen som har noen halvtomme produkter liggende:D hehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi A4 96 sort er vel ikke langt fra 98 sort tipper jeg som jeg tok her, men om jeg husker hva jeg brukte? nja, mener det var menzerna på den da, men meget usikker der.... lakken er medium + på den, swirls fjernes greit lett, men dypere merker kan kreve noe mer jobb, hadde en del jobb på den jeg tok her på lavere paneler husker jeg, og de ble ikke helt 100..

Optimum kjenner jeg ikke så veldig til, men tipper du får gjort en del med den også, her hadde jeg nok pdd gått for 3M serien (grønn, gul og blå) da jeg liker den godt, Scholl har "samme" serie de, men da er det vel s17 + s40 jeg har brukt mest her enda...

tror du kan snike deg under 1000 lappen nå om dagen på Scandicshine mht Scholl da det er påskekampanje der ser jeg :)

kan fort være at s03 + s30 er veien å gå her, men de kjenner jeg ikke annet en hva jeg har hørt om de, andre kan sikkert kjime innom mht akkurat den komboen her...

og ja, velkommen til DCN også :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører du S03+ gold + Scholl S40 og 1 gul scholl pad + 1 grønn uber pad, så er du i mål.

Da havner du under 1000 kr, påskekampanje med 15% starter i morgen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive