Gå til innhold
Ælen

trykkluft ploeringsmaskin

Recommended Posts

Ælen    45
Ælen

Hei.

Jeg har da 2 poleringsmaskiner liggende på verkstedet, men begge er for trykkluft.

Disse:

http://www.fosen-tools.no/nettbutikk/index.php?main_page=product_info&cPath=47_492&products_id=1043&zenid=592764088c02b07860843f7e910def33

http://www.fosen-tools.no/nettbutikk/index.php?main_page=product_info&cPath=47_492&products_id=1139&zenid=592764088c02b07860843f7e910def33

Hvordan er det å bruke kontra "vanlig" strømstyrt? :)

Er nokså ny innen dette med maskinpolering :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Brynjar    1 477
Brynjar

Luftsliper er ikke noe enkel sak å polere med. Som regel dårlig balanse kontra litt strømdrevne og vanskelig å kontrollere rpm på en god og enkel måte.. Spar deg heller bryet og i alle fall hvis du er noenlunde ny innen dette.. Gå heller for roterende på strøm. DA maskin på luft er hakket enklere å bruke dog..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ælen    45
Ælen

Tengte på dette siden jeg har det liggende på verkstedet liksom, men får vel invistere i sikkelig maskin istedenfor.

Takk for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
TotenJeep    12
TotenJeep

Jeg jobber i en bedrift som lakkerer plast eksteriør til volvo, og vi korrigerer all klarlakk feil med luftpoleringsmaskiner.

Det er som sagt tidligere vanskeligere å holde et jevnt turtall. Disse maskinene bruker og veldig mye luft, så du må en ganske stor kompressor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig