Ståle

Jeg er reddet

Ja, Da er det bare å hive seg rundt å få bestilt en porsche.....eller vent, jeg tar to tenker jeg.

Dette havnet i min innboks i dag - og kommer helt sikkert til å forandre livet mitt big time :lol:

Dear Friend,

I work as an international auditor for a reputable Malaysia bank, monitoring five branches including Singapore, Belgium and Netherlands. I have taken pains to find your contact through personal endeavors which I may explain to you upon your response.

A possible family member of yours (name withheld for security reason) died nine months ago leaving behind an investment totaling a very tidy sum with my bank.

With interest at today's value, the said investment has grown considerably.

His lawyer has since notified my department of the sudden death of the said investor in a car crash and the lawyer has also asked us to check through our records to see who his client may have indicated as next of kin to the investment, since the fiancй (Derby Myrthe) who was indicated in his WILL as beneficiary to most of his properties also died in the same car crash.

Findings and verification as auditor in the bank has led me to realize that the investor has also named his

fiance as next of kin to the investment. We have as yet not informed anyone of this because of the

implications, the investor's lawyer will obviously handover his properties including the investment to the

government which will in turn be shared amongst undeserving government officials.

However, because of the relevance of the sameness of your surname and you being a possible relative to the late investor, we are making you this proposal since my boss and I can provide you with much needed information to claim the investment.

You are guaranteed that this will be executed under a legitimate arrangement that will protect you from any breach of the law, as the funds did not originate from terrorism or drugs, but through inheritance.

Please kindly reply through my private email (jovanazzie@w.cn) to

confirm your full name and telephone number to enable us discuss and facilitate all due process regarding

this transaction.

Yours truly,

Jovan Azzie.

Tralla la la la la......nå skal jeg hive 42tommeren ut av vinduet, og gjøre plass til en 50 tommer

Jovan Azzie - du er en knupp :lol:

Nesten så jeg har lyst til å svare bare for å holde en lang og irriterende dialog igang med disse idiotene :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe :) vinner daglig flere millioner fra Nederland jeg :) kjekt med litt vekslepenger :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke du bare be om og få tilsendt kontonr. til han fyren,så kan du gå amok hos Dag og be han sende regningen til dit? :lol: Hjelper deg sikkert bedre det ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer å svare, uten å oppgi noe som helst selvsagt - bare for å være "time consumer" og se om han tror han har

fått napp :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe,keep us updated

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta en kikk på denne siden:ebolamonkeyman for tips til hva du kan skrive som svar B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta en kikk på denne siden:ebolamonkeyman for tips til hva du kan skrive som svar B)

Hahahaha...Dette var dagens, :rofl1:

Ler så jeg griner her nå

Tak for tipset, det frister å se hva jeg kan stelle i stand :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Do it, Do it, Do it :D :D :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morsomt :D

Håper du fortsetter dialogen med denne karen. :D

Du holder oss selvfølgelig oppdatert ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAHA... Kanon historie

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjøre plass til en 50" tv bare? Uff nå ble jeg skuffet Ståle! :lol: Kunne HVERTFALL gått for en UE55B7070 tv fra Samsung. Altså 55" LED TV ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vant i dag og jo :D

EURO MILLIONES LOTTERY BOARD.

REF. NUMBER: TCC/0204/ESP/971

BATCH NUMBER: 2010/BTH/30046

EMAIL: marius_sandmo@hotmail.com

Dear Email Client,

This is to notify you that your email address shown above has won the EURO MILLIONES LOTTERY

Online Computer ballot draw that was hosted in Madrid Spain. You have been awarded the prize

of €815,000 (EIGHT HUNDREDAND FIFTEEN THOUSAND EUROS) with the Winning information listed above.

If you are the accredited owner of this email address [ marius_sandmo@hotmail.com ], please contact the appointed agent

company (GLOBAL GESTORES S. A) with the below requirements including the winning datas above.

1. Fulnames

2. Telephone number

3. Mobile number

4. Fax number

5. Country

GLOBAL GESTORES S. A.

MR. FERNAND CORTES (claim officer

TEL: +34 672-892-907

FAX: +34 911-820-312

Email: globalgestores@luckymail.com or globalgestores@terra.es

All information will be strictly verified by your agent before payment will be carried out.

Congratulations once again from our board of Directors.

Mrs. Angela De La Costa

EURO MILLIONES BOARD.

Madrid, 21st March. 2010.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mailet selv for et par år siden med en slik nigeria-scam-tulling. Etter 2-3 runder ble'n litt lei av meg og sluttet å svare.... just go for it, er grisemorsomt å gire opp disse folka. Men lag deg en gmail/hotmail-konto og mail derfra i stedet, så slipper du at epostadressen blir utsatt for usannsynlige mengder med spam

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker høflig å takke nei jeg og be de gi dem til en hjelpeorginisasjon.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lo godt av historiene på ebolamonkeyman. Kanskje Ståle starter en Nigeriascammer-logg next? Det har potensiale!

Minner meg på en klassiker: For de av dere som ikke kjenner til historien om p-p-p-powerbook, anbefaler jeg dere å lese den.

Klassisk scam av scammeren,

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ha ha ha... den var konge Siw..p p p p owerbook....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjipt å betale så mye for en perm med løse taster på. hahah konge :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive