Dawl

Fjerning av Swirls/Vaskeriper

Er ikkje sikker på om det allereie finnast tråder som svarer på dette, men etter mykje søking har eg fortsatt ikkje funne nokon eg synes svarer på spørsmåla mine.

Har for nokre veker sidan kjøpt ein svart Audi A4 -99. Har no også kjøpt inn ein god del vaske og poleringsutstyr, deriblant Duragloss 101, 105 og 111.

Idag når eg såg bilen i skikkelig sollys for første gong såg eg at der var ein god del swirls og vaskeriper, og som eg har forstått inneheld ikkje nevnte duragloss serie filler. Ein blankpolert svart bil med mykje swirls og riper er ikkje spesielt pen å sjå på (underdrivelse.. :lol: ) så no lurer eg på om nokon kan hjelpe meg med gode måtar å fjerne desse på. Med fjerne meiner eg da som i "ute av syne, ute av sinn", sidan eg verken har tilgang til, eller har planer om å begynne med maskinpolering for øyeblikket. Så da er eg ute etter effektive produkt og metoder for lettare fjerning og tildekking av ripene. Aller helst for hand. (har ei dobbel biltema DA maskin liggende, med orginalputer, men hadde eigentleg ikkje tenkt å rote den borti bilen) Om dette krever mykje innsats har eg ein mp3 spelar med 48 timar musikk, og heilt sikkert ei frihelg utan noko bedre å ta meg til i vente :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bl.a Meguiar's har et par produkter til dette; Scratch-X, Swirl-X og Ultimate Compound

Siden du sannsynligvis har veldig hard lakk, vil jeg tro Scratch-X er den eneste som kan fjerne de minste ripene permanent. Den er litt tung å jobbe med, men det tar ikke lengre tid enn en skikkelig maskinpolering ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikkje sikker på om det allereie finnast tråder som svarer på dette, men etter mykje søking har eg fortsatt ikkje funne nokon eg synes svarer på spørsmåla mine.

Har for nokre veker sidan kjøpt ein svart Audi A4 -99. Har no også kjøpt inn ein god del vaske og poleringsutstyr, deriblant Duragloss 101, 105 og 111.

Idag når eg såg bilen i skikkelig sollys for første gong såg eg at der var ein god del swirls og vaskeriper, og som eg har forstått inneheld ikkje nevnte duragloss serie filler. Ein blankpolert svart bil med mykje swirls og riper er ikkje spesielt pen å sjå på (underdrivelse.. :lol: ) så no lurer eg på om nokon kan hjelpe meg med gode måtar å fjerne desse på. Med fjerne meiner eg da som i "ute av syne, ute av sinn", sidan eg verken har tilgang til, eller har planer om å begynne med maskinpolering for øyeblikket. Så da er eg ute etter effektive produkt og metoder for lettare fjerning og tildekking av ripene. Aller helst for hand. (har ei dobbel biltema DA maskin liggende, med orginalputer, men hadde eigentleg ikkje tenkt å rote den borti bilen) Om dette krever mykje innsats har eg ein mp3 spelar med 48 timar musikk, og heilt sikkert ei frihelg utan noko bedre å ta meg til i vente :D

Meguiar's Ultimate compound eller ScratchX 2.0 kan nok fjerne noe av ripene med ren håndmakt og gnukking. Men da trenger du langt mer en 48 timer med musikk. Jeg tror du vil slite deg ut med å fjerne det for hånd.

Det enkleste hvis du absolutt ikke vil maskinpolere, er å bruke polish med filler for å skjule skavankene. Et par lag med Autoglum Super Resin Polish, og Duragloss 111 som allerede du har, vil nok gjøre bilen en del penere på kort sikt. Men for hver gang du vasker kommer ripene tydeligere og tydeligere frem igjen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er klar over at det er umogleg/usansynleg å fjerne alle ripene for hand (mp3'n kan settast på loop :thumbs:) , no tenkte eg å forhåpentlegvis få fjerna dei minste av desse, og som du sa, gjere den penare på kort sikt, får sjå om eg seinare tyr til maskinpolering, men i første omgang hadde eg tenkt å forbedre div. andre ting på bilen før eg tyr til slike midlar.

Super Resin blir da som erstatning for 105, og ScratchX 2.0 for 101? som i Sxratch-X - Super Resin - DG111?

Takkar for all hjelp! :wub:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med ScratchX 2.0 vil du få fjernet en del swirls. Dersom du bruker den Biltema maskinen vil du oppnå resultater mye kjappere. Vil nok aldri bli helt perfekt men ivertfall mye bedre. Tok en bil selv med dette utstyret. Var da rimelig fersk i gamet men var ikke noe problem å kjøre biltema maskinen. Skal mye til for å drite seg ut med en slik maskin. Her har du en link så kan du se selv: Min link

Dersom du velger denne fremgangsmåten, ta deg en tur til Clas-ohlson og kjøp et par orange sonax pad til maskinen.

Lykke til :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tatt mange hele biler med "gamle" Scratch-X, og den var tyngre å jobbe med enn dagens, (2.0) men det er ikke så ille som folk skal ha det til ;) Et par timer og vel så det går det nok, og jo lengre du jobber, jo mer swirls tar du.

Men få deg et par gode pads til BT-maskinen, og bruk denne på de store flatene, så tar du resten for hånd.. det går som en lek i forhold :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha sett jkart sitt arbeid med BT maskina må eg seie eg er imponert! Får vel bruke den eg også :D

Sidan eg ikkje får gjort noko før tidligst neste helg, og uansett må bestille evt Scratch-X, er det andre alternativer til gode produkt?

Vil det vere hensiktsmessig å bruke feks 3M elr Scholl serien med DA, evt kven av dei? Pads må eg også ha, vil da Sonax vere beste alternativet eller er det andre bedre produkt å finne tak i? Kva seier du kazzper, noko på lur? ;)

Så til DA polering for dummies(meg :rolleyes: ): Ved sidan av skule går eg industri mek. lærling på verft, og har mykje erfaring frå vinklesliperar, rettsliperar osv, men er da altså heilt blank når det gjeld roterande verktøy på billakk. Nybegynner feil osv eg bør vere ekstra obs på? Om nokon hadde orka å skreve ein lynguide, (påføringsmåte, r/min, press, rette "pass" eller sirklar osv) hadde eg vorte evig taknemlig. Veit det skal litt til å drite seg fullstendig ut med DA, og er generelt stor fan av prøve-feile metoden :lol: men når det gjeld audin vil eg helst kutte mest mogleg ned på feile delen B) og helst oppnå best mogleg resultat!

Så eit lite OT spørsmål: Gode tips til gummi, vinyl fornyar for eksteriøret, fungerar feks purple 9000? Såg at pakningane rundt vindauga og mesteparten av plasten var ganske "sliten".

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilextra i breivika selger endel meguiars ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilextra i breivika selger endel meguiars ;)

Takker :D kva type meguiars er eg da ute etter?

Trur eg begynner å spør deg Arne når eg leitar etter produkt i området! :thumbup:

Foresten tips til kvar eg kan leige tepperensar?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøper du deg noen gode puter/pads skal du få noe megs.#83 og #80 av meg,så kan du prøve de med maskina di og se om det funker.Tror det er for mye og skrive her inne nå til dette så om du har tid søndag kan vi ta en prat da.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive