bjorke

Videotesting..

Noen av dere husker kanskje denne detailen jeg og Ketil gjorde i fjor:

http://www.detailersclub.no/forum/topic/2714-ss-1999-audi-tt/

Har blitt litt inspirert av enkelte detailing-videoer som er lagt ut på nettet, og etter å ha lastet ned et eget program tenkte jeg å prøve selv. Tenkte nevnte detail ville vært et fint førsteutkast til hvordan en slik video kan lages. Neste jobb skal jeg prøve å få med mer snutter som kan brukes i selve videoen, sammen med bildene. Ligger ute i 1080p kvalitet(klikk på bildet, så 1080p og fullskjerm)

http://www.youtube.com/watch?v=ruICosB7-PE

Setter pris på tilbakemeldinger på denne :)

Endret av bjorke
1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra! En god, alternativ måte å dokumentere en jobb på. Noen snutter med live video sammen med bildene hadde gjort det ennå bedre.

Godt mulig du starter en ny trend her, tror jeg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra! En god, alternativ måte å dokumentere en jobb på. Noen snutter med live video sammen med bildene hadde gjort det ennå bedre.

Godt mulig du starter en ny trend her, tror jeg.

De små snuttene som ble med nå var egentlig ikke tenkt til noen worklog, derfor de ble så korte og ikke helt på topp sånn kvalitetsmessig. Skal prøve å få til flere en annen gang :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes dette var veldig bra! Selv filmer jeg bare og zoomer på områder før og etter og kliner på musikk :)

Om jeg får til så bra videoer som denne etterhvert, så mener jeg at det er mer enn bra nok.Ser skikkelig hva som er blitt gjort

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likte denne Bo..

Selv er jeg glad i nøytrale overganger noe det forsåvidt var her.. Panoreringen i bildene er veldig bra synest jeg og det gir det en litt mer levende look. Teksten som åpner og lukker seg liker jeg ikke så godt - bedre når den bare zoomer inn og ut. Det jeg likte veldig godt med teksten er at du forklarer untervegs...

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes dette var veldig bra! Selv filmer jeg bare og zoomer på områder før og etter og kliner på musikk :)

Om jeg får til så bra videoer som denne etterhvert, så mener jeg at det er mer enn bra nok.Ser skikkelig hva som er blitt gjort

Var meningen å dokumentere underveis, så folk kan se hvordan ting blir gjort :) Veldig moro å lage video ihvertfall!

Likte denne Bo..

Selv er jeg glad i nøytrale overganger noe det forsåvidt var her.. Panoreringen i bildene er veldig bra synest jeg og det gir det en litt mer levende look. Teksten som åpner og lukker seg liker jeg ikke så godt - bedre når den bare zoomer inn og ut. Det jeg likte veldig godt med teksten er at du forklarer untervegs...

Takk for tilbakemelding, tenker du at teksten kun dukker opp uten noen form for effekt..? Kan prøve det neste gang :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint med film til S&S trådene, men ikke la det bli noe substitutt. Bedre med et supplement :D

Nedtur når man gleder seg til en skikkelig bra S&S tur og det "bare" er en film. Det å bruke lang tid på bildene er mye av gleden syns jeg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint med film til S&S trådene, men ikke la det bli noe substitutt. Bedre med et supplement :D

Nedtur når man gleder seg til en skikkelig bra S&S tur og det "bare" er en film. Det å bruke lang tid på bildene er mye av gleden syns jeg

Moro med begge deler ja :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive