Akkarbelling

Polycharger Wax Booster

Noen som har testa denne greia de selger på Shinearama? Polycharger

"Polycharger Wax Booster boosts carnauba waxes and synthetic sealants for incredible shine and protection! No matter how good a car wax is by itself, Polycharger makes it last longer, improves its protective qualities and enhances the shine. Testing results show that Polycharger improves wax durability as much as 400%. You'll know Polycharger protection is still there because your paint will bead water and shine like crazy, wash-after-wash."

Hvis denne virkelig forlenger voksens levetid med 400% så vil vel Swissvax Saphir voksen min vare i ett år. Eller er dette for godt til å være sant?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster ikke mer enn 200,-, så er sikkert verdt å prøve :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et sånt sett liggende. tror ikke jeg har prøvd det:P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye mulig at jeg bestiller ett sånt ja B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer sikkert perfekt til swissvax shield da;) 2 år:D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 år mellom hver gang jeg skal kose med bilen min.... :o ? neppe....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte jeg noen sa test av produktet? :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes det er litt merkelig at noen dusjer fra ei sånn flaske med guffelure til kr 200,- skal forbedre en voks til flere tusen kroner. Blir ikke det å klusse med voksoppskriften som f. eks Swissvax har brukt tid og penger på å utvikle?

Jeg bruker UQW fra Meg. på sealer om vinteren, men om sommeren er det vel best å la de gromme voksene gjøre jobben uten å blande inn andre billige produkter i overflaten? Skjønner ikke at det kan gjøre finishen til dyre vokser bedre i hvert fall.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde å lete frem en lsp-test der disse var inkludert men fant den ikke igjen..  Anyways, i den testen ble holbarheten redusert av denne tilsetningen :o

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble ikke polycharger testet et sted der den falt helt i mellom og viste dårligere holdbarhet på produktene med denne i ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble ikke polycharger testet et sted der den falt helt i mellom og viste dårligere holdbarhet på produktene med denne i ?

Da satser jeg bare heller på å vokse bilen med ett par måneders mellomrom i stedet for å kjøpe denne B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

enig der, rens med Swissvax Cleaner fluid så har du knallheft og voksen henger fint 3-4 måneder :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig - bare å holde seg unna slikt "fiks-fakseri"

Og siden jeg ikke klarer å holde lankene unna mine egne biler så tror jeg gjennomsnittlig tid før wax-boost (ekstra lag eller legge på noe annet) er på rundt tre uker :) Pluss instawax+ / snabbwax innimellom. 3-4 måneder uten å koze med lakken induserer abstinenser hos meg bare jeg tenker på det...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig.Må vokse noen ganger i året :) Er jo egentlig ganske fort gjort, og trenger ikke koste noe særlig.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes det er litt merkelig at noen dusjer fra ei sånn flaske med guffelure til kr 200,- skal forbedre en voks til flere tusen kroner. Blir ikke det å klusse med voksoppskriften som f. eks Swissvax har brukt tid og penger på å utvikle?

Jeg bruker UQW fra Meg. på sealer om vinteren, men om sommeren er det vel best å la de gromme voksene gjøre jobben uten å blande inn andre billige produkter i overflaten? Skjønner ikke at det kan gjøre finishen til dyre vokser bedre i hvert fall.

Her er jeg veldig enig med ØHN, jeg bruker heller ikke "billigere" ting på de finere voksene, jeg legger f.eks. ikke Swissvax Nano Express over Crystal Rock e.l., men jeg går heller over med Swissvax Quick Finish for å booste voksen.

Helt enig - bare å holde seg unna slikt "fiks-fakseri"

Og siden jeg ikke klarer å holde lankene unna mine egne biler så tror jeg gjennomsnittlig tid før wax-boost (ekstra lag eller legge på noe annet) er på rundt tre uker :) Pluss instawax+ / snabbwax innimellom. 3-4 måneder uten å koze med lakken induserer abstinenser hos meg bare jeg tenker på det...

Hehe, da skal du se bilen min nå.. Siste vask 9. Januar... Ohhh yeah...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive