olaskips

Polerings/våtslipe utstyr i hgsd?

Hei, lurte på om noken veit om ein plass der dei selger f.eks våtslipeark, poleringsmidler og liknande i haugesund?

Skal ein tur dertil på fredag, og ting går mykje fortare ned i handlekurven i butikk enn på nett ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, lurte på om noken veit om ein plass der dei selger f.eks våtslipeark, poleringsmidler og liknande i haugesund?

Skal ein tur dertil på fredag, og ting går mykje fortare ned i handlekurven i butikk enn på nett ;)

Fargerike på raglamyr har våtslip papir hvertfall.De selger også 3m polish og pads.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fargerike på raglamyr har våtslip papir hvertfall.De selger også 3m polish og pads.

Kjekt å vite, og takk for kjapt svar;) Klarer eg sikkert å svi av ein tusenlapp på bilpleieutstyr for andre gang denne veka:D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilxtra ute på karmøy selger også en del av MG sin proffserie, dyrt men di har hvertfall.Kanskje de har våtslipepapiret deres og.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ein del MG på bilextra i Haugesund og :) Kanskje du finne noke der og

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare som ein liten oppdatering så hadde dei faktisk ganske rimelige varer, fekk 150 mm orange 3m pads for 110 kr per stykk, og 3m rensemiddel og voksfjerner til 100 kr.

Og imens eg er inne på det, kor kan eg kjøpa syrebasert grunning i området?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Suldal billakkering?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare som ein liten oppdatering så hadde dei faktisk ganske rimelige varer, fekk 150 mm orange 3m pads for 110 kr per stykk, og 3m rensemiddel og voksfjerner til 100 kr.

Orange finnes ikke i 150mm, men det var kanskje 133mm? Uansett veldig billig! Det er ca prisen gul 150mm ligger på, så mulig feilprising?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orange finnes ikke i 150mm, men det var kanskje 133mm? Uansett veldig billig! Det er ca prisen gul 150mm ligger på, så mulig feilprising?

Joda, var 133 mm, hehe, men uansett, kjekt å ha;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å handle inn masse til den prisen der ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herlig, takk for tipset :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive