danfuruvarp

Fikk endelig pakke fra CYC i dag !

Hallois alle sammen, nå har jeg endelig fått pakka mi fra Clean your car her, med en DAS 6 DA maskin og Menzerna pakka...

Men jeg som er totalt noooob :blink: lurer på et par ting jeg fikk 6 pads med i pakka, 2 hvite, 2 gule og 2 oransje. Men hvilken av de er hvem?? det er disse tre forskjellige pdsene som skal være med 2 x Menzerna Compounding Pads (5")

2 x Menzerna Polishing Pads (5") 2 x Menzerna Finishing Pads. så hvis noen kunne fortelle meg hvem som er hvem og hvilken med mest cut hadde jeg blitt virkelig glad :lol:

Og så fikk jeg med disse også: 1 x 250ml - Menzerna Power Gloss (S34A) Cut 5 Gloss 1

1 x 250ml - Menzerna Intensive Polish (PO85RD 3.02) Cut 3.5 Gloss 3.5

1 x 250ml - Menzerna Super Finish (PO106FA) Cut 2.5 Gloss 5.0

1 x 250ml - Menzerna Final Finish (PO85RD) Cut 1.5 Gloss 5.0

Sikkert et super teit spørsmål her, men det er vel riktig at en med 1.5 i cut, da har dårligere cut enn en med 5?? right?

Å ja til sist, hvilke av disse produktene passer med hvilke pads? eller hva anbefaler dere??

På forhånd tusen takk for alle svar ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å gjer det enda lettere så er dei kvite cutting pads, dei oransje poleringspads og dei gule er "finishing" pads. Og ja, den med 1.5 i cut har mindre cut enn den med 5;)

Lykke til;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å gjer det enda lettere så er dei kvite cutting pads, dei oransje poleringspads og dei gule er "finishing" pads. Og ja, den med 1.5 i cut har mindre cut enn den med 5;)

Lykke til;)

Tusen takk, da har jeg fått oppklart det meste. :D

Sjekk sida der du bestilte. Pader står forklart der http://www.cleanyourcar.co.uk/polishing/menzerna-polishing-pads/cat_24.html

Ja der kan du se... det første en blir blind på er øya. :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive