Gå til innhold

Hvor kjøpe xenon?


garrett_T4

Recommended Posts

garrett_T4

Da har noen xenonpærer på Navara`n tatt kveld, samt litt forskjellig farge på de restrerende, så da er det dags for å bytte litt.

Er det noen som gode kjøpserfaringer, evt hvor?

Trenger H4 bi-xenon, H9 xenon og D2R xenon pærer, men virker som det er billigere å kjøpe hele kit.

55w på H4 og H9, D2R 35w.

Noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut vvme.com :) Gode erfaringer med dem jeg hvertfall, sinnsyk hurtig levering ;) Rekker knapt å sende ordren før det ringer på døra ;)

Endret av Sandmo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også gode erfaringer derfra, med tanke på frakt osv. Har selv aldri hatt noen problem med kit'ene jeg har hatt

Skal riktignok nevnes at en del av settene jeg kjøpte inn og solgte videre gikk i stykker, men fikk nye til redusert pris. For å få nye på garantien må man sende de man har til dem for inspeksjon, noe som er mer kostbart enn å bare kjøpe seg nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

autoroyal.no positiv erfaring, reklamasjon på ett sett for tre år siden, en tlf inn dit, og dagen etter kom styringsenhet i posten og beskjed om å bare kaste den gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv god erfaring med www.vvme.com. Har vel handlet derfra 4 ganger nå, og er like imponert over den korte leveringstiden hver gang. Sist gang bestilte jeg på en lørdag, varene ble sendt mandag og DHL var på døren min onsdag.

Har en gang vært ute for defekt pære, men hadde kjøpt med et par ekstra i reserve. Kan anbefales.

Vær imidlertid oppmerksom på at du normalt vil få en regning på moms og utleggsgebyr fra DHL i ettertid av levering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndreasLie

jeg er også veldig fornøyd med vvme.com. De er de enste som har funket rett på bilen min med pæresjekk. Genialt med så små balaster også, da kan man legge ett par oppå hverandre hvis man skal ha til fjernlys også feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om moderatorer tillatter det, så får dem evt. slette innlegget (fant ikke noe regler noe sted). Men kan anbefale bsbildeler.no og evt. gi deg en god pris også på det du trenger. Mye av det du nevner her er på lager.

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...