kris1986

MICROPAK 25" x 36" Ultra-Soft Waffle Weave

Kjøpte MICROPAK 25" x 36" Ultra-Soft Waffle Weave av Autobahn bilpleie for en stund siden, og tenkte jeg skulle dele med dere andre hvor bra dette fungerer! Bilen min har ikke noe spesielt bra vokslag på seg lengre, så synes det blir mer logisk å teste ett tørkehåndkle da i stedet for når bilen sheeter vannet så det omtrent ikke er nødvendig å tørke bilen.

Hvertfall, det hang en del vann igjen på alle paneler, og etter bilen var tørket helt tørr (ikke noe fuktige overflater som andre tørkefiller kan gi), så var det fortsatt krutt igjen for Waffle Weaven. Dette synes jeg er veldig bra! Kan like gjerne bruke dette som Miracle Dryer. Det virker tynnere, men det suger til seg mye vann, og det er mykt så det er skånsomt for lakken!

Vet at bilder hadde vært fint, men våt bil ble helt tørr, værre er det ikke B)

Kjøpes hos Autobahn bilpleie som singel eller i 4-pack! BILLIG (370kr for 4 stk!!) og BRA tørkehånkle!

Anbefales, trykk og kjøp B)

Kristoffer

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra at du som mange andre er fornøyd kris..vi får også inn to nye Micropak tørkehåndkler til test om ikke lenge B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spennende :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om du sliter med det samme, men jeg har et par sånne og har problemer med at det linter ganske mye. Det trekker litt ned for min del, men ellers er det ett bra tørkehåndkle.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 4 av disse selv og blir overrasket hver gang over hvor mye vann de faktisk suger til seg. Ikke hatt noe problemer med de i det heletatt. Hadde vært moro å målt vekt i tørr tilstand og når den er full av vann. Der er det stor forskjell på skalaen!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive