Gå til innhold

Kebab shine


Erik-w

Recommended Posts

Kul bil å detaile, men Turtle rreklame :lol: Vi skrur vel av skiltet for å få polert området der skiltet sitter? Bra utført jobb!! :thumbup:

Endret av TotenJeep
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Ser ut som en fin jobb dette :) Typisk hvit det der, arbeidsbiler skal jo tåle litt, er det samme på Caddylac'n til svigerfar default_smile.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

BMW

M5

HVIT

TOURING

JOMMY

ja takk......

Grisefet bil, dvs grisefet blank bil :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en gang takk for komentarr på jobben :)

Men fy fader nå er eg lei hard lakk, M5`en forrige helg og A6 på gang denne helga.Må handle meg noe hissig scholl tror eg og bedre puter.

Den 3m greia støve noe sykt og legger igjen sykt med olje.

Hvit M5 Touring er drit lekker ja, hvitt er på vei inn igjen ser det ut for og det er lekkert.

Men flere bilder kan ta litt tid.Får vente til han som eiger den skal ha den ut.Og med tanke på all snøen som ligger nå kan det ta litt tid.Står inne tørt og varmt og godgjør seg.

Mvh Erik W
03 Volvo S40. Jobb bil
13 Ford Mondeo Titanium S, barnevogn/ konebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brynjar

Hard lakk er jo gøy:-)

Selv er jeg ikke spesielt plaget med at FCP+ støver spesielt, selv om jeg hører det er flere som klager på dette. Hvis du bumper den opp i turtall for tidlig og går på med høyt turtall tidlig, ja da støver den mye.. Men om du "bryter" den ned "riktig" så skal du klare å unngå dette. Er vel også minimalt med oljer i FCP med mindre det er UFSE du viser til - den er det blenty i:-)

Feit bil dette:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...