L`acceleratore

Vinter Boost Tråden

Hei

Sikkert fler en meg som venter på sommeren... bilpleie.. kjøre MC.. noen ting er kjekkere om sommeren en når kong vinter har fått skikkelig fotfeste.. :D

Men nå går det framover.. fikk første "Batch" med godsaker som skal benyttes så fort det er mulig..

post-1395-1265230355,12_thumb.jpg

post-1395-1265230360,6_thumb.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går i Meguiars ser jeg :P Var der jeg startet også :) Gratulerer med produkter og velkommen til forumet!! Du har vel maskin også eller? :)

Endret av mighty82
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går i Meguiars ser jeg :P Var der jeg startet også :) Gratulerer med produkter og velkommen til forumet!! Du har vel maskin også eller? :)

Har det ja, går i DA (Megs G110) funker greit synes jeg.. skal prøve meg litt på Rotay denna sesongen..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil anbefale deg og lære deg og se når produktene er ferdig nedbrutt før du går på med roterende.Skjer fort med en slik maskin og kjøre for lenge eller litt forlite produkt på puta ;)G-110 er en fin begynner maskin.

Endret av Arne
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste produktene som blir brukt her i dag brytes jo ikke ned da. Med unntak av menzerna bl.a. Men disse "non diminishing" produktene har til gjengjeld ofte kortere arbeidstid, så man må passe på at man ikke kjører på til det er tørt. Man merker jo fort når det er for lite produkt eller at det har tørket bort. Ellers er jo DA såklart tryggere enn roterende, men synes ikke at noen skal ha grunn til å være redd for roterende likevel :)

Endret av mighty82
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk noen runder med G110 i fjor men da brukte jeg ikke noen form for abrasiv polish eller compound kunn kjemisk lakkrens og reine polisher, M80 er første steg inn i det ukjente..He he

Har noen fine prøvekaniner og eksprimentere på..

Kan snart skifte navn til " Min Skryte Tråd" detta her.. :rolleyes:

post-1395-1265232726,84.jpg

post-1395-1265232866_thumb.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Abarth?

Svart Nissan er vel DA mat i alle fall :)

Greit med noen prøverunder med DA også på bilen, uansett et fint verktøy å ha ved siden av roterende når du får det til gards :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Abarth?

Svart Nissan er vel DA mat i alle fall :)

Greit med noen prøverunder med DA også på bilen, uansett et fint verktøy å ha ved siden av roterende når du får det til gards :)

Nope, 1,4 Sport.. (Tilhører min mor) men det er jeg som får gleden av og holde den i den stand den fortjener(flaks for henne at jeg faktisk synes det er gøy og holde den sån).. utrolig lakk på den bilen.

Skal du polere den patrolen må du nok ta ut en uke ferie og jobbe 24/7...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra Grenlandsområdet du eller?

Kul liten sak den 500`en

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra Grenlandsområdet du eller?

Kul liten sak den 500`en

Bor i området ja.. bilr bare mer og mer overasket over hvor mange som faktisk legger litt ekstra arbeid i dette med og holde bilen shiny .. utover den vanlige skilpadde vasken mener jeg..

Den 500`en er utrolig.. de gangene jeg låner den vil jeg nesten ikke levere den tilbake.. til og med de som kjører blodrøde italienske hingster gir den bilen et langt blikk..

Endret av Buff&Shine
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive