truhaa

Rød Evo

Fant disse bildene igjen fra i sommer, her er etter en vask og en kjapp omgang med pinnacle crystal mist, samt at jeg har "dratt" over eksos stussen med p21s polishing soap...

Mener det er Pinnacle liquid souveran som er på bilen som LSP fra før, bra beading av vannet i alle fall etter vask..

IMG_1105.jpg

Her er P21 PS

IMG_1127.jpg

IMG_1140.jpg

Her er Crystal mist etter påføring (Det eren QDer som er bra sammen med Liquid souveran, men souveran spray wax er hakket vassere en denne i mine øyne)

IMG_1165.jpg

IMG_1172-1.jpg

IMG_1291.jpg

IMG_1292.jpg

IMG_1205.jpg

Wolfgang Black diamond tire gel (sorte dekk, slik sorte dekk skal være.....dvs normal sort)

IMG_1244-1.jpg

Samt at jeg savner sommer.....

LSP = last step product aka siste som er lagt på bilen

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sweet, som altid!

Hum... men er det rust på skivene jeg ser? :o

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skikkelig pen den bilen din truls :) den blir nokk tatt godt vare på. Liker veldig godt fargen og, alltid hatt sansen for røde farger

Men ja, skivene :blink::lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette så veldig bra ut.Likte det jeg såg av Wolfgang Black diamond tire gel,såg naturlig og rent ut,men hva er din erfaring med holdbarhet? Er så lei det klisset som meguiars selger til dekk ( Gold Class Endurance )

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker Pinnacle OXY tire gel. og er fornøyd med den. Den gjør noe av det samme. Den gir dog noe mer shine enn Black Diamond ut i fra hva jeg ser på bildet. Dvs dersom du har på riktig mengde :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å få på seg solbrillene når Truls kommer med bilen sin B)

Speilblank:

Bruker selv Pinnacle Black Onyx Tire Gel, den blir også slik som wolfgang. På min holdt det vell ca 3-4 uker, men kjører ganske mye hver dag og var en del dager med regn og dårlig vær.

Vet ikke hva som er best av den eller wolfgang sin, men jeg trur de er ganske like.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skivene blir jo alltid slik etter vask med mindre man tar av hjulene og tørker skivene! :P Så syk i hodet tror jeg ikke Truls er enda. Det er jo bare litt støv. Forsvinner etter en halv bremsing. Ser knall ut truhaa, gleder meg til du får den i trafikk igjen. Det er noen av oss som må bruke godbilen hele året....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk Dennis,vurderer og bytte til våren men ikke lett og bestemme seg i jungelen av utvalg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt sinnssyk farge på den bilen din Truls...Bildet tatt foran med dørene åpne....Gaaaaah B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du truls er det mulig å komme til deg for en oppvising? Gjerne på sin egen bil :blink::wub:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skivene blir jo alltid slik etter vask med mindre man tar av hjulene og tørker skivene! :P Så syk i hodet tror jeg ikke Truls er enda. Det er jo bare litt støv. Forsvinner etter en halv bremsing.

Trenger vell ikke være syk fordet? smiley_default_blush.png hehehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for det....

At skivene blir rust farget etter vask har:

pnkt 1 med avfetting/såpe som benyttes,

pnkt 2 vannet her er litt surt

Da blir det så vann/såpe reagerer på bremse spon/støv ol på skivene, men jeg kan garantere at det irriterer noe inni h####e å se det etter vask, samt at det setter seg noe på felgene etter første brems, og så må det vaskes igjen....

Wolfgang holder lenge, men har litt "sling" (at den kaster av litt produkt når du kjører etterpå, derfor bør bilen ikke kjøres før etter ett par timer) Ellers er det den i mine øyne som tar seg best ut på dekk, den ser ordinær matt ut..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Truls innen bilpleie blir jo det samme som Bjørndalen innen skiskyting etterhvert.

Like bra resultater hver gang ;)

Kan tenke meg at alle dine bilfrelste naboer har flyttet ut av gata en etter en etter Evo`n begynte å forsegles ;)

Men litt seriøst. Du skal ha masse ros for alle veiledere og forklaringer du gir til folk.

Fortsett slik. Kjekt å ha slike med i miljøet! :rolleyes:

Ikke rart at det lagerguttene på Autoglym springer beina av seg for å fylle opp "Norwegian ordres" :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var Wolfgang Black diamond tire gel bestilt.

Perfekt farge. :)

Slengte med en boks DP felgvoks også. Noen erfaringer med den?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei kjenner ikke til DP sin, maxwax sin (ikke noe voldsomt) og Swissvax sin Autobahn sin (veldig god) som jeg klan ref til, og du så sikkert hvem jeg ville anbefalt.....

Vanlig lakkrens og sealer funker også bra om du har klarlakk på felgene dine..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgvoksen forsegler den? holder på og behandle kanten på felgene med autosol og skal behandle senteret (som har klarlakk) med Duragloss:101 og tenkte deretter og forsegle alt med Meguiar's nxt gen. Men er det kanskje bedre med swissvax autobahn da?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

swissvaxn er bra den, men det duger med NXT også, men om jeg velger, forsegler du med Autobahn.....he he

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive