roadrune

Rabatter?

Dette er selvsagt både litt syting, og samtidig litt fisking fra min side......

Vi har jo noen flotte rabatter her på forumet hos f.eks Godkjemi og Nanolotus m.f.

MEN: hvorfor i allverden har vi ikke rabatter hos Scandicshine og Swissvax? Begge firma får jo MYE gratis reklame her inne, og dette er vel kanskje den største salgskanalen de har i Norge, hvis en kun tenker på butikken og ikke tjenestene de tilbyr....

Ps: legger snart inn en ordre, kanskje hos den som først tilbyr en grei rabatt :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begge firmaene du nevner har vel sagt at de heller kjører kampanjer enn faste rabatter.. :unsure:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok at det ligger litt i at Scandicshine kjører kampanjer i et sett. I stedetfor å gi en fast rabatt på f.eks. 10% har de kampanjer med både 15 og 20% av og til. Man kan jo bare samle opp bestillingene sine til det kommer en slik. I tillegg er hvertfall Ketil flink til å legge oppi litt ekstra i pakkene dersom man handler for litt penger utenom tilbudene.

Swissvax kjører vel generelt sett lite kampanjer i det hele tatt. Uvisst hvorfor, men tror ikke Dag kan styre helt prisene selv (ren spekulering fra min side)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hos meg er det alltid prisen i bunnen som har telt mest. Mange nettbutikker legger inn litt høyere priser for å kunne gi rabatt..

Swissvax og Dag har endel retningslinjer å forholde seg iforhold til pris.. Bedre med kampanjer enn fast f.eks. 10% :)

Og både Swissvax og Scandicshine har nok ikke mesteparten av omsetningen sin på forumet her, de selger relativt mye utenom her også gitt..

Endret av Bernhard
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer mye av det som sies over her, men vi kjører nå endel kampanjer med jevne mellomrom her inne. Vi ser på det som mer vellykket enn faste som rabatter som har en tendens til å bli sovende. Som både Halvard og Bernhard sier så har vi også en prispolicy å forholde oss til fra Sveits og skal ikke framstå som et "rabattert merke", men vi bruker de virkemidlene vi kan - deriblant kampanjer.

Men, siden du har kastet ballen så skal jeg sette opp en kampanje i løpet av kort tid :)

2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men, siden du har kastet ballen så skal jeg sette opp en kampanje i løpet av kort tid :)

Auda!! ;)

Endret av Arne
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Auda!! ;)

hehe, jeg gjør jo bare som jeg blir forespurt jeg... ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen av dere VIP-medlemmer som kan skrive opp konkret hvilke rabattavtaler dere har? Eller er dette hemmelig? ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang. rabattavtalene VIP medlemmene her får er det bare å henvende seg til en av moderatorene eller admin´ene her å spørre.

Videre så vil jeg bare si at grunnen til at jeg ble VIP medlem her var ikke fordi jeg fikk rabatter hos enkelte nettbutikker men heller all den hjelpen jeg fikk her inne, og ikke minst all hjelpen jeg får. Det er nok ikke bare bare å drive dette her forumet så jeg betaler LETT 200 kroner for å hjelpe til. Men selvfølgelig er rabattene en fin bonus på kjøpet.

3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang. rabattavtalene VIP medlemmene her får er det bare å henvende seg til en av moderatorene eller admin´ene her å spørre.

Videre så vil jeg bare si at grunnen til at jeg ble VIP medlem her var ikke fordi jeg fikk rabatter hos enkelte nettbutikker men heller all den hjelpen jeg fikk her inne, og ikke minst all hjelpen jeg får. Det er nok ikke bare bare å drive dette her forumet så jeg betaler LETT 200 kroner for å hjelpe til. Men selvfølgelig er rabattene en fin bonus på kjøpet.

Kreds for den.

Man får vel også tilgang til endel kampanjer rettet mot VIP fra SV og SS så da er den 200-lappen spart inn mange ganger i løpet av et år :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kreds for den.

X2

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var ikke klar over "kampanje fremfor fast rabatt" policyen... Vet Blankbil kjører på samme linje.

Men uansett for svar, og TAKK til Dag for å ta hintet ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kjøres stadig kampanjer fra sw og ss.

Sw har vel kampanje nå og fram til (og med?) mandagen

Endret av Terjeo
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En del av saken er vel at det er forskjell på kampanjer ALLE kan benytte seg av og rabatter forbeholdt for betalende medlemmer. Da føler man at man får noen frynsegoder for medlemsskapet sitt som ikke ALLE andre får :) Det er ikke noe jeg har tenkt særlig over selv, og det plager meg ikke nevneverdig, men det er en viss forskjell :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si meg enig i grunnen til å bli VIP! Jeg har enda ikke benyttet meg av rabattavtalene som VIP medlem, men betaler gjerne 200,- i året for å støtte Truls og Dennis med å holde DCN hjulene i gang.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å ha lest et sted her på forumet at vi i DCN har rabatter hos Bilnerden også?

Hvis dette stemmer så vil jeg vite rabatt koden der : )

Driver med en bestilling der se : )

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å ha lest et sted her på forumet at vi i DCN har rabatter hos Bilnerden også?

Hvis dette stemmer så vil jeg vite rabatt koden der : )

Driver med en bestilling der se : )

Vis jeg husker rett må du sende mail til de så fikser de det for deg :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okai : ) men jeg mener også og huske jeg har sett alle kodene innpå her en plass.. mulig jeg er helt på bærtur nå men:P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive