Gå til innhold

Valentine's Wax

Recommended Posts

Skrevet (endret)

Ikke ennå nei. Fikk dispatch-melding om kvelden den 18.01 - og mitt kjøp er under 200,- grensa, så den burde ikke bli holdt igjen i tollbehandling heller.

Endret av EssieK
  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

• Sandmo

23

• Essiek

14

• Mighty

5

• General Lee

3

Mest aktive i dette emnet

Bilder i dette innlegget

Skrevet

Ikke ennå nei. Fikk dispatch-melding om kvelden den 18.01 - og mitt kjøp er under 200,- grensa, så den burde ikke bli holdt igjen i tollbehandling heller.

Melding den 18. på meg og, men ikke mottatt noe enda! Så får vel ta med seg en campingstol og en kasse pils ut til postkassa og vente :)

Skrevet (endret)

Da kom R'n'T til meg i dag:

4311760274_eba5b78040_b.jpg

4311760722_658be1cb83_b.jpg

4311024339_9b057a6072_o.jpg

4311761336_2cd0ca5269_b.jpg

Usikker på medfølgende påføringspute dog...

4311761844_ba9b885af0_b.jpg

Lukter ganske godt - ikke smakt på den ennå :) Men synes jeg kjenner litt "etter-dønninger" av petroleum eller noen andre kjemikalier fra den. Er wipe-on-wipe-off, skal ikke haze (maks 1-2 minutter før den skal bort igjen).

Endret av EssieK
Skrevet

Fikk pakke fra deg i dag Espen! Som du sa, litt petroleumslukt i den ;) Venter fortsatt på min, men fiser på posten med en klump så fort den dukker opp! Forhåpentligvis snart...

Skrevet

Flotters - min hadde blitt toll-sjekka og stemplet "ikke tollpliktig" (kom under grensa med rabatt-koden :) ). Valentines sendte pakka 19.01, så det har nok ligget ei uke på fortollings-lager tenker jeg.

Har bestemt meg for å kjøre Valentines Concours, Road'n'Track og Natty Blue på panseret på Versoen - og ingenting under. Så får vi se hva slags bling og holdbarhet man får av dette.

Skrevet (endret)

Skal ikke se bort fra det nei :) Tja, hvordan skal jeg gjøre det da? Har egentlig Mirage utenpå CG5050 over hele bilen... Får vel dra fram maskin og polere det bort, og legge litt av hver på panseret. Kanskje jeg kjører en test på Dodo Supernatural også, på tredelt panser!

Endret av Sandmo
Skrevet

Hmm, tenkte eg skulle testa roadntrack, og med rabattkoden blei det nokelunde sånn:

Sub Total: NOK 176.08

Delivery: NOK 64.69

Tax @ 17.5%: NOK 30.82

Total: NOK 271.58

Men det eg lurer på er om eg må betala tollbehandling og diverse, da blir det plutselig dobbelt så dyrt. Noken erfaringar?

Skrevet

Nei, jeg brukte koden og den sklei under. Så lenge pris eks mva eks frakt er under 200,- så slipper du tollbehandlingsgebyr og greier. Kommer det over så må du også betale gebyrer for _hele_ beløpet (inkl frakt)....

General Lee
Skrevet

Og engelsk moms blir trekt fra.

Skrevet

Hvordan får dere denne til å koste så lite? Kan ikke se at det er noe tilbud på den jeg:huh:

Skrevet

Hvordan får dere denne til å koste så lite? Kan ikke se at det er noe tilbud på den jeg:huh:

Følger du den siste linken i den første posten, finner du en rabattkode ;)

Skrevet

Hva er så spesielt med denne voksen? Hvordan e holdbarheten osv?

Ettersom eg forstår skal den inneholde mykje carnuba, og være verdens beste voks, dette stemmer nok ikkje heilt, men for 200 kr inkl frakt så er det lov å prøva;)

Skrevet

Hva er så spesielt med denne voksen? Hvordan e holdbarheten osv?

Ingen som vet, derfor vi prøver ;)

Skrevet

Og siden Sandmo kan sammenligne opp mot f.eks SV Mirage og DoDo Supernatural (gode vokser), og jeg kan sammenligne med f.eks. Natty Blue (god og billig, og holdbar) så får man en pekepinn på hvor bra den/de egentlig er

Skrevet

Og siden Sandmo kan sammenligne opp mot f.eks SV Mirage og DoDo Supernatural (gode vokser), og jeg kan sammenligne med f.eks. Natty Blue (god og billig, og holdbar) så får man en pekepinn på hvor bra den/de egentlig er

Kan sammelikne opp mot CG5050 og jeg, og Pete's 53, men har vel ingen hensikt å dele panseret i 30 :D

Skrevet

Teknker det blir til at jeg deler panseret slik. Hvis ikke noen har en bedre inndeling? :P

Vokstest.png

Skrevet

Teknker det blir til at jeg deler panseret slik. Hvis ikke noen har en bedre inndeling? :P

Vokstest.png

Jeg ville heller langt alle langsetter på panseret, de som ligger fremst slites mer enn de bakerst...hehe

Skrevet

Da er det bare å vente på at Concoursen KOMMER... For det har den jo ikke gjort enda... :P

Skrevet

Da har den enelig kommet :) Sender avgårde en prøve til deg i mårra Espen, rekker ikke i dag! I likhet med Road 'n Track er det petroleumslukt, men den er nesten ikke tilstede... Så skal prøve å få testa i løpet av kort tid :)

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår