Gå til innhold

Recommended Posts

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet
Lexgtturbo
Skrevet

Har tenkt endel på det samme, vi vil ha iPhone App :)

Men vet ikke hvor omfattende det er å lage noe sånt....

Skrevet

Liker tanken :) Men om det er vanseklig å la seg gjøre så funker det jo også med snarveis-ikonet.

Lexgtturbo
Skrevet

Autogeek har jo fått det til, så det er jo ikke umulig...

Skrevet

Autogeek har jo fått det til, så det er jo ikke umulig...

den er innstallert , må sjekkes ut :)

• Admins
truhaa
Skrevet

hva er spess med det? er det ikke bare å legge link til siden på tlf?

(har ikke Iphone derfor jeg spør)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

• Admins
Skrevet

Etter hva jeg kan se så er Autogeek sin Iphone app bare en link til siden deres men en egen navigasjon bar i bunnen. + noen sider som er tilpasset mobil visning.

Er vell i hovedsak forumet her som er aktuelt, og der kommer det snart et egent mobil skin som er bedre tilpasset alle mobiler. Det går mye fortere å laste og er enklere å navigere i.

Jeg kan heller ikke noe om hvordan man utvikler Iphone apps, og ser ikke noe grunn til å bruke mye tid på en mobil som har 1.9% markedsandel globalt og blir brukt av så lite brukere av denne siden at den står oppført med 0% (hittil 920 treff denne måneden) . De andre mobilene blir tilsammen brukt av en god del flere brukere her, så da ser jeg mer nytte av å heller utvikle noe som kan brukes på alle mobiler i stedet for kun en modell ;)

Jeg har selv ingen problemer med å surfe med HTC HD2 på verken forumet eller forsiden slik det er idag, går fort og er enkelt å navigere :)

Tips: Det er lagt inn en slik ico fil som Iphone bruker på sin Home screen, så man kan legge inn nettsiden som et bokmerke og få et dcn ikon. Har selv ikke testet det, så noen her som bruker Iphone får si i fra om det funker :P

Skrevet

Javisst funker det Dennis :) Er vel en liten stund siden iconet plutselig byttet bilde til DCN logoen :)

• Admins
Skrevet

Javisst funker det Dennis :) Er vel en liten stund siden iconet plutselig byttet bilde til DCN logoen :)

Bra det funker, er en stund siden det ble gjort ja ;)

Hvis noen her kan noe om utvikling av Iphone apps kan de gjerne lage en slik, og jeg skal være behjelpelig med det som trengs. Men å sette av mye tid til noe som ikke er så mye brukt, jeg ikke har noe erfaring med, og ikke minst noe som jeg selv ikke har et litt vanskelig med tanke på bruk og testing av det :P

Skrevet

Til phpBB boards finnes det en egen app. Kjenner ikke til noe til ip.board.

Et eget skin for mobiltelefoner hadde vært ålreit, men egentlig ikke nødvendig siden det går helt fin å surfe på DCN slik det er nå :)

• Admins
truhaa
Skrevet

ja funker fint å surfe på DCN her også med HTC hd`n

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Skrevet

surfer smooth på Hero'n her, men hadde klart vært kult med en android-app også.. ikke fordi jeg trenger det, men kuuult ;)

• Forhandlere
Bernhard
Skrevet

surfer smooth på Hero'n her, men hadde klart vært kult med en android-app også.. ikke fordi jeg trenger det, men kuuult ;)

Nettopp, fordi det er kult.. Eneste grunnen til at jeg vil ha også...

Surfing er null problem, jeg bruker neste. Bare iPhonen nå.. Sitter på den nå også..

Skrevet

Nå står jo faktisk iphone for over 50% av all mobilsurfing i norge. Til sammenligning så har alle windows baserte telefoner (som htc) tilsammen 3% av trafikken. Sufing fra mobil var noe som tok av da iphone kom på markedet :)

Ja, jeg vasker med svamp!

Skrevet

Jeg bruker mye iPhone på dcn.no. Har lagt snarvei til "Nytt innhold" på home-screen, den har da dcn-logo. Funker fint det. Jeg surfer tråder, leser PM, svarer og redigerer uten problemer

Skrevet

står jo faktisk iphone for over 50% av all mobilsurfing i norge. Til sammenligning så har alle windows baserte telefoner (som htc) tilsammen 3% av trafikken. Sufing fra mobil var noe som tok av da iphone kom på markedet :)

Nå, ja. Eller rettere sagt; for en stund siden. Windows mobile ble vel aldri noe stort, hadde det på forrige HTC, på dagens har jeg Android. Sistnevnte, samt Symbian, Blackberry, iPhone (iKone) OS og whatever comes next er vel det som er framtiden hvis ikke Palm og/eller Windoze kommer med et mer dynamisk mobil-OS.

http://www.amobil.no/artikler/mobilsurfing_oker_raskt/73930

• Admins
truhaa
Skrevet

Windows 6.5 som jeg har her er i alle fall knallsaker, funker fett det, 7 skal vel være enda bedre når den kommer, apps ol mht windows markeplace vil nok bli bra om ikke lenge, det er for lite pdd å velge i der...

-Thomas A Edison

• Admins
Skrevet

Nå står jo faktisk iphone for over 50% av all mobilsurfing i norge. Til sammenligning så har alle windows baserte telefoner (som htc) tilsammen 3% av trafikken. Sufing fra mobil var noe som tok av da iphone kom på markedet :)

Stemmer ikke helt med trafikken her på DCN feks, Iphone ligger her under de andre på ca 38%.

Noe som ligger veldig nært denne statistikken som viser for Norge:

http://gs.statcounter.com/#mobile_browser-NO-monthly-200901-201001

Uansett sammenlignet med vanlig surfing er mobil surfing enda veldig lite, her på siden sto mobil surfing tilsammen for ca 1.6% av trafikken i 2009

Skrevet

Hvis den ligger på 38% så er vel det langt OVER de andre vil jeg tro. Hvilen annen telefon kommer i nærheten? Alle nokia modellene til sammen utgjør kanskje 10% :) Enda vil jeg tro mobilsurfing blir mer brukt til nyhetslesing og sosiale tjenester enn å lese på sider som dette. Selv leser jeg f.eks vg langt oftere på telefonen enn på pcen :)

Selv håper jeg android tar seg opp på markedet og får fart på program utvalget. Alle de nyttige appsene er grunnen til at jeg er så glad i iphone, selv om det er mye jeg ikke liker også. Men for at det skal være atraktivt å lage apps til noe så må det være mange brukere. Iphone har et voldsomt forsprang der.

Ja, jeg vasker med svamp!

Skrevet

Hvis den ligger på 38% så er vel det langt OVER de andre vil jeg tro. Hvilen annen telefon kommer i nærheten? Alle nokia modellene til sammen utgjør kanskje 10% :) Enda vil jeg tro mobilsurfing blir mer brukt til nyhetslesing og sosiale tjenester enn å lese på sider som dette. Selv leser jeg f.eks vg langt oftere på telefonen enn på pcen :)

Selv håper jeg android tar seg opp på markedet og får fart på program utvalget. Alle de nyttige appsene er grunnen til at jeg er så glad i iphone, selv om det er mye jeg ikke liker også. Men for at det skal være atraktivt å lage apps til noe så må det være mange brukere. Iphone har et voldsomt forsprang der.

Nokia bruker primært Symbian og Win Mobile, så de er vel ikke forskjellig fra de andre der.

Softwaremarkedet til Android er allerede vel så bra som til iPhone.. opensource ftw B)

Skrevet (endret)

Hero'n funker suverent her bare så det er sagt ;)

Veldig fornøyd med telefonen, og er en god del apps til den..

Endret av kris1986
  • 1 year later...
Skrevet

La inn appen til Altibox...genial app! Kan ta opp til PVR rett fra tlf :) Synes den er praktisk ja.

Alle med iPhone og Altibox før skaffe seg den :)

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår