Torby

Påloggingsproblemer

Har oppdaget noe som er litt muffins..

Hvis jeg logger meg på forumet på en pc, men glemmer å logge meg ut, så er det umulig å logge seg på fra en annen pc etterpå. Eks hvis jeg er på jobb, og bare stenger nettleseren når jeg går for dagen, så får jeg ikke logget på forumet når jeg kommer hjem. Da er eneste løsning å logge på på nytt fra sist brukte pc, og så logge ut igjen.

Mulig det finnes en løsning på dette, en eller annen timeout funksjon eller.no?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har null problem med det, jeg kan være logget på fra 3 steder samtidig..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

X2. Null problemer med det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og dama kan se på dette forumet samtidig på 2 forskjellige pc'er, på min profil..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke merket noe til det heller, og har ikke hørt noen andre som har hatt det. Har du enda samme problem?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fortsatt problemet, men kun hjemme. Virker som om det er et autentiseringsproblem, for jeg får logget på, men så fort jeg f.eks prøver å gå til innboksen min, så får jeg beskjed om at det er noe kluss med en sikkerhetsnøkkel eller noe i den duren. Bruker Google Chrome. Skal teste med andre browsere i ettermiddag. På jobb derimot, får jeg logget inn uten problemer...

Edit: Ser ut til å funke nå. Slettet litt kaker, så ble alt bra. Tenkte ikke på det jeg, dumme meg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive