kris1986

Espuma Revolution

Da har jeg skaffet meg Espuma sin "nye" felgrens, hvertfall for oss her i kalde nord! Kom over en post på ett annet forum, og tipset en av forhandlerne våre om dette produktet, noe som han heldigvis tok inn. Hvorfor? Jo, fordi produktet leverer veldig godt! Det er sikkert andre produkter som leverer det samme resultatet, men kan nesten garanterer at ingen leverer det samme resultatet når produktet er blandet ut 1:10. En liter felgrens for 19 kroner og 50 øre, det er ikke akkurat værste du har lest? :blink:

Vasket bilen til en gammel kamerat i stad, og siden jeg hadde med felgrensen og ikke hadde høytrykk, da tenkte jeg at den skulle få testet seg! "Før"-bildet fikk jeg jo selvfølgelig slettet, men du ser at felgen er skitten på "underveis"- bildet. Felgrensen ble påført i ganske små mengder, og den fikk virke i to- tre minutter, slik ble det:

Vanskelig å se hvor skitten den var, så lover en ny test ganske så snart med litt bedre kamera ;)

DSC01106.jpg

Slik ble det uten mekanisk berøring:

DSC01109.jpg

Så er dette vår nye bilberry? Det er hvertfall denne som blir brukt fremover hos meg B)

Herligheten kjøper du hos Blank Bil :)

(Her er en ekstern tråd om samme felgrens, men IKKE jeg som har laget testen! http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=97421&highlight=espuma)

Endret av kris1986
2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lover bra. Har den selv, men ikke fått testet ennå. Har også Rim7, så det blir vel en side-by-side om ca ei uke tenker jeg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til det :) Har ikke testet Rim7, men siden den får så mye lovord her, så må den være bra :) Eneste som stopper meg for å kjøpe den er prisen, for den kan vel ikke tynnes ut? Og da er en halvliter for 169kr er da mye..

Ser også ut som man bruker mye av den på videoen (http://www.youtube.com/user/XtraCarCare#p/a/u/1/rVaenQU-fL8), men den er helt sikkert rå.. Blir moro å se test hvertfall :)

For min del kan alle felgrenser testes med høytrykk siden jeg alltid har det når jeg vasker bil pga vaskehall eller skumlanse, så blir det med min neste test :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som er imponert, det er bra ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte kjøpe denne selv.. Og har fått testet den kun en gang.. Men dette e garantert min nye favoritt. Billberry blir stående på hylla ei stund nu ja..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til å få prøvd denne, bare kontoene kommer i balanse etter jula.. B)

Snakker vi samme klasse som P21S gel, hvis ublandet? Den er ifølge meg "the top" over alle felgrenser. (sett bort i fra pris)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke prøvd P21s , Men denne blandet 1:10 funker kanon.. e mektig fornøyd.-. så den 5 liters dunken kommer til å vare også siden blandet er det 50 liter :) Kan ikke si annet LOVE IT,

Har bare testet den en gang. men da va felgan skjetten og ikke var vasket på leeeenge.. Og eneste jeg gjore var å spraye på. lot det virke noen min. så spylte av.. og di va gulle rein :)

Endret av Janko
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Dette så bra ut. Jeg for min del er ikke særlig imponert over hva Billberry gjør for skikkelig møkkete felger uten berøring. Har prøvd den helt ned i 1:1 uten noe wow factor. Skal prøve denne.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten video av Gleaming kleen (dyktig fyr) som viser hvordan Revolution oppfører seg 1:10

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må vel bare få tak i denne å teste selv. Tror ikke det er noe stort annet å gjøre...

Møkkete felger har jeg nok av på jobben så....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jeg tenke meg,, ;)

Skal jeg blande opp en 1:10 til deg?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive