Sandersen

Presenter deg selv

798 innlegg i emnet

Her kan du fortelle litt om deg selv. Hvilken bil kjører du? Hvor bor du? Alder? Interesser? osv.

Max 3 bilder.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Truls her fra buskerud

Har Renault Kangoo, Volvo v40 og Lancer EVO 9 å ratte..

Lidenskapelig bilpleie entusiast (grenser mot vanvid)

Skriver som jeg snakker.....maaaaassssssseeeee!!!!!

Jobber med klær til det daglige

mental alder: 16 år...(trettitoellers)

Her er børsene:

IMG_3516.jpg

IMG_5483.jpg

IMG_1914.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg heter Magnus. 29år sist jeg sjekket. Bor og jobber med doktorgrad i Trh, men fra nyttår blir det Asker/Halden. Det siste halvåret har det vært fint lite tid til bilpleie, så jeg gleder meg til vårpussen av min kjære Adam:

Dsc00005.jpg

Adam begynner å bli gammel og har blitt alkoholiker på sine gamle dager, men siden det er vanskelig å få tak i biler som trekker på riktig aksel om dagen så holder jeg liv i ham så lenge som mulig. Jobber med å få lakken tilbake til 1994-nivå:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg heter Are, er 29 år noen mnd til. Bor i Bergen (Flaktveit,Åsane) og jobber på Vest Bilutstyr på Kokstad.

Ble alvorlig hektet på bilpleie for et par år siden, når vi begynte å selge Meguiars produkter (Meguiar's serie og forbruker) på jobben.

Har to små jenter som krever sitt så bilpleie blir det litt mindre tid til enn ønskelig.

Har to biler : En 1999 Corolla Stv Corolla007.jpg

Og en 2000 Avensis Stv.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kenneth, 19år, Kvernaland/Rogaland. Jobber som kontorlærling og betongblande-rengjører(?).

Interesser er så klart bilpleie, MC, bilstereo, gatebil, fjellturer, alpint, fart og spenning ++

Ble totalt bilpleieinteressert og avhengig etter utallige bilder med resultater fra diverse poleringer.

Ingen gode bilder av min bil, men her er fra sist polish runde.

Ford Mondeo 1,8i 1998. Kjip bil, men gixxer´n på bilde er grunnen til "vinterbil" :)

P7100020.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mikkel heter jeg, 23 år, fra asker, men bor for tiden på lierskogen. Studerer økonomi og er heldigvis ferdig til sommeren. Begynnte å interessere meg for bilpleie etter jeg kjøpte mazdaen hvor lakken var blitt nesten rosa.Heldigvis har ikke studentbudsjettet ødlagt for iherdige innkjøp av div gnikkemidler og maskiner. Driver ellers mye med bil og slike ting og tar gjerne en øl eller fler :rolleyes:

kjører altså en mazda 323 GT-R: bilde1-1.jpg (felgene burde vært renere ja)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Navn: Benjamin Sandersen

Alder: 1987 modell

Yrke: Litt av hvert egentlig, for øyeblikket er jeg i siviltjeneste på en øy som heter klokkerholmen, ferdig der i januar 2008, og skal da egentlig gå tilbake til min jobb som salgs-konsulent i Ringnes, men pr dags dato har jeg andre planer. Kjørte også blomster i helgene ;) noe som jeg satser på og gå tilbake til igjen når jeg får lappen tilbake. Ja klarte faktisk å miste den for 8mndr da jeg fikk veldig unnarenn i en bakke 18 April 2007 med en liten 70hesters diesel varebil :( , men kan begynne å kjøre opp igjen om knappe 2 uker.

Ellers av fritidsinteresser er jeg stor fan av bmw(helst de gamle), men åpen for det meste, men det er bmw som står meg nærmest. Ellers går fritiden mye til på pc når det er lite å gjøre, Photoshop,Forum, + div. Også glad i skog og mark, bor en liten(merk: liten) Lars Monsen i meg. Synd det har blitt litt liten tid til slikt i det siste men sier ikke nei takk til en telt tur i skog og mark med fiskestang. Også glad i å ta bilder å redigere på dem selv om jeg ikke har noe kamera hehe, ønsker meg et speilrefleks kamera når økonomien strekker til.

Og selvfølgelig, bilpleie ;)

Min Org E30 325 Mtech2

large_63884-582039.jpg

large_63884-588036.jpg

ikke polert på bildene!

Sommersbilen/Gobilen og min 3dje bmw. Bruks bilen (Chrysler Voyager 2.5 TD 95`) er ikke akkurat verdt å legge ut bilde av :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg heter Yngve, er 20 år, og kommer fra Haugesund.

Jobber som elektriker i Aker Elektro.

Jeg kjører en E30 325i og en e30 318i stasjonsvogn.

3.jpg

318en.

DSC00337.jpg

Edit: Jeg kræsja 318en, og bytta den inn i en e34 520i.

Denne bilen har vært offer for maskinvasking, så jeg må nok kjøpe med poleringsmaskin og prøve å få bukt med ripene.

6.jpg

Edit2: Registerhavari på 520i. Hevet vrakpanten og kjøpte 520i touring.

03032009045.jpg

Endret av Yngvejos
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt navn er Espen, 21 år fra Arendal. Jeg studere på Universitetet i Agder. På fritiden driver jeg med endel trening og selvfølgelig bil. Liker best VAG jeg da, med 4x4 :)

Bilen min: VW Jetta mk2 1991 mod med 98000 på telleren. Bilen har kun vaert polert og vokset siden 91, men blir nok andre boller etter nyttår :)

DSCN6149.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann, jeg heter Marius. Er 16 år (yngstemann i gruppa her). Kommer da fra Telemark, lettere sagt Skien.

Skole: Går på Bygg og Anlegg, har ikke tatt noe valg for hva jeg skal bli enda. Men det finner jeg nok ut.

Ellers på fritida liker jeg å spille trommer, fotografere, data og bilpleie.

Kjører: Yamaha Aerox R :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Jeg er Kim og anonym bilpleier og 23år.

Bor i Oslo og studerer på BI.

Eier av en "Little_red_thing" som er den andre bilen min.

Det er en Mitsubishi Colt CJ.

Har desverre bare bilder fra rundt da jeg kjøpte den så ikke super glossy bilde.

Nødt om å se bort fra stålfelgene da de ikke eksisterer mer :P

CJ5x-1.jpg

Dette er gammle bilen som ble stjålet og krasjet i høst :(

IMG_0344.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Jeg heter da Dennis er 20år, Bor i Mjøndalen men kommer egentlig fra Narvik.

Jobber som IKT-Lærling.

Mine interesser er, Bil, bilpleie, data, ski, og masse mer.

Har en Svart Toyota Celica 2000 modell som jeg vasker og steller med for tiden :P

Jeg som startet DetailersClub.no da ingen andre gjorde det, siden jeg savnet et egent forum og klubb for oss bilpleie geeks hehe..

celica02.jpg

celica03.jpg

celica01.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halla, Jeg heter Werner, og jobber med bla. salg og kursing for Meguiar's Pro. på østlandet.

Holder til på Kongsvinger til daglig, når jeg ikke er på turnè.

Jobber også for Dräger Safety med kurs og service på røykdykkerutstyr i Sverige, da med min trofaste tjener, en 2004 VW T5 med ærlige 240.000 km på nakken.. men like god!!

Har også en kosebil, gammal 944, men det får duge til mine 200mil om sommeren.

DSC00175.jpg

CIMG2934.jpg

10_-1201803369.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Navn: Tommy Tång

Alder: 1987

Yrke: Jobber/Slaver for Norge nå. er i Sivil tjenesten som vokt arbeider på klokker holmen i brevik (en leirskole). har fast ansettelse hos Veidekke ASA som Forskalling snekker. er permitert nå.

Kjøretøy: Ford Sierra Cosworth(Ombygd) uten styling lite penger siden jeg er i sivilen.

post-55-1196953995_thumb.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye fikk du benka cossien til nu tommy?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Christian her, 28 år, bor i oslo, og jobber med IT / Drift som Operativ Leder. Digger bilpleie produkter, og liker å kose meg i garasjen og om sommeren ved å pleie bilene

Bilene som får pleie:

car07.jpg

Og skal grave fram et bilde av konebilen, en 06 Toyota Aygo

-kommer snart-

Gleder meg til å se utviklingen av dette forumet, tror det kan bli meget bra!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei alle sammen jeg heter Arne ,er 40 år og kommer fra Ålesund. Jeg kjører saab 9-5,2,3 turbo

Har drevet med bilpleie noen år på hobbybasis men det er først de siste to årene det har gått helt til hodet på meg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørnar her, fra Kristiansund. 26 år gammel og rimelig fersk når det gjelder bilpleie. Ratter en 99 mod Passat stasjonsvogn til daglig.

Her er noen bilder fra min første polering med Duragloss 101, 105 og 111. :)

IMG_0986.jpg

IMG_0982.jpg

IMG_0981.jpg

BTW overskyet og dritvær.... :blink:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

heter sindre er 23 år jobbet med bil pleie i snart 6 år

bor i lier og kjører en golf 2 og en bmw 318 tds

skru bil og bilpleie er min store lidenskap noen bilder av bilene kommer noen må bare shine dem litt:)

bmwen

Dscf0018.jpg

med ny lakk

n631770696_265975_16.jpg

og golfen

n631770696_271156_5099.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bo heter jeg, og kommer fra Trondheim. Blir 21 om noen dager, og studerer økonomi. Pga. student-budsjettet kjører jeg for tiden en svart 99 VW Polo(Bilde til venstre her) Ble hekta på bilpleie da jeg leste Truls' tråd "bilpleie for dummies" for første gang...Hadde aldri trodd jeg skulle bli så glad i å vaske bil, og holde den noenlunde fin :) Gleder meg til sommeren...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive