Sam fisher

Hjulhus

Noen som har tips om det kan settes inn noe på plasten i hjulhuset slik at snø ikke setter seg slik og lager store isklomper?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Silikonspray burde funke, eventuelt CG BAre Bones, kjøpes på www.scandicshine.no..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for tipset.Er det turtle wax som lager cg bare bones?

Endret av Sam fisher
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker Owatrol Polytrol på plasten i hjulhus, blir sort og fin + at den varer sinnssykt mye lengere enn "CG bare bones" ;)

Edit: hvis målet er at minst mulig skal feste seg i plasten er kanskje silikon det beste...? vil uansett bli litt glattere med både Polytrol og Bare Bones.

Endret av trogha
1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror barebones er ca det samme som silikon, ta et par dråper på stuegulvet og vips så har du skøytebane :fun:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

CG bare bones og Armor all tire shine funker bra, AA tire shine er vel borte fra markedet tror jeg, Muc Off har også en silicon spray som fungerer..

Silica

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

CG bare bones og Armor all tire shine funker bra, AA tire shine er vel borte fra markedet tror jeg, Muc Off har også en silicon spray som fungerer..

Silica

mine hjulhus er det filt i,eller hva jeg skal kalle det,med senk å 17" vinter fylles hjulhusa forferdelig bak,nå er plast/filt delvis ødelagt av att det har vært mye gnag der bak,fettsjit.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å gjøre det enkelt så kan du dra på en bensinstasjon el Bilrekvisita og handle silikonspray der...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive