daniel

Nanosvampen

i landcruiseren til gamlingen (LC 100 - 2005mod) er det skinn, beige er vell rett fargenavn på de, noe misfargede, skitne osv.

Kan jeg bruke nanosvampen på de før jeg setter de inn med noe stoff for å tilføre fuktighet osv ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg ville prøvd med en vanlig skinn-rens og børste først og dersom setet fortsatt er skittent ville jeg prøvd forsiktig med nanosvampen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er den hvite siden av nanosvampen så hissig at det kan bli stygt ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å bruke nanonsvamp på skinnseter er null problem.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Test på ett lite synlig sted først iallefall.. Jeg ville ikke gått rett på ett interiør med nanosvampen, spesielt ikk skinn, husk også at selvom det gikk bra med en type skinninteriør så kan det være en annen kvalitet på skinnet i en annen type bil..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skinnrens tar det du skal ta, så holder det til skinnsettene her i gården, er det noe som sitter etter rens kan en teste forsiktig med Nanosvampen, men ikke overdriv gnukkingen, test på noen gamle sko hjemme og sjekk hva den tar, har brukt den på hvite skinnsko her hjemme uten problemer, men som Bernhard sier så er det forskjell på skinn også....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok. takk for svar

skal teste ut litt med forskjellige så får vi se hva det blir til. Tviler på jeg begynner på noe som helst før gradestokken kryper opp fra 14 kalde

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan anbefale Raceglaze Leather cleaner etterfulgt av Raceglaze Leather balm.

Finner det her:

Interiør

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive