truhaa

Ja det er vel enten eller

Ja det snør det snør diddeliBOM, det snør det snør diddeliBOM, nå snør det mye mer en før og diddeliBOM og huttemegtu.....

En ting er sikkert, barn måker ikke, de bare VIL ha mye snø de.... og her er det PDD nok å ta av, så dere som ikke har noe, send meg adr på PM så sender jeg dere noen esker :)

fortsatt god jul.....

post-3-1261831711,08_thumb.jpg

post-3-1261831720,18_thumb.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.. Kanskje et fint tidspunkt å finne frem Evo'n nå da... Burde jo brøyte snøen greit den:-)

Håper du har snøfreser Truls...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pm sendt.. men send conteinere ikke esker :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he, volvo var måkebil i går, stapper seg såpass med snø oppunder den at jeg ikke fikk den i annet en 1 st gir og revers gitt, godt den har garasje her.....

Det kjører traktor her as we speak, så trenger ikke noe freser her ;) er bare litt å måke etterpå

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var en god del snø ja :) Er bare 5 cm her, men bruker å komme mye ett par ganger i året.Er greit med snø så lenge den ligger

og det ikke blir plussgrader..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, bilen til svigermor måtte graves frem i formiddag (min egen grevling stod i garasjen etter to dager med pleie). Tror det kom rundt 50 cm her i natt.... heldigvis lett puddersnø, og svigerfar har monster-snøfreser så det gikk unna på noen få minutter å få tatt alt sammen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vært ute og brøytet med Passaten nå... Kommet mye her i Moss også, heldig for meg som er glad i snø:) Vinteren blir mye mer trivelig enn om det skal regne frem til Mars :) Lyst og fint ute, samt at det faktisk går ann å finne på noe ute:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I stad skulle jeg hente bilen til kona som har stått på Blaker stasjon siden julaften... De hadde visst ikke tatt seg bryet med å måke der siden julaften, så det var bare å gi opp. :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjørte bilen 2mil på ubrøytet vei med 20-30cm snø i sta:) var bil nr 3 som kjørte der..

da dette er en smal grusvei så ble det trangt når jeg møtte en passat med brei henger i e-klassen gitt..

men det gikk det å ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blitt mye snøflytting her også....

måtte ut i går å på med slalomskia til junior... for nå var det nokk snø.... og jaggu kom det ikke mer i natt.

har sett mer folk ute og snakka mer med naboer en på lenge. deilig er det i stedet for det mørke bløte triste greiene....

MEN............................................. Det gjør at ikke jeg får tatt V70 i morra som planlagt... den må vente noen dager til....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snø ja, sitti i traktor og brøyta snø i 23timer nå.. rimelig sliten etter detta været! endelig har det blitt litt mer orden på snøen i oslo. Men fyf**n så mange biler som sto på gata som vi ikke har mulighet til å unngå brøyte snø mot.. så var flere biler som ble "borte" under snøen i løpet av natta

Endret av S-Stian
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle ut å måke av bilen i dag, men jeg ga f og gikk inn igjen istedet :P Er så mye snø at man ikke ser hva som er fram eller bak på den. Hører det skal bli skikkelig kaldt nå fremover så jeg tror jeg drar å vasker den igjen i morgen, for da holder den seg ren lenge ettersom det ikke blir saltet osv :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Saltet er ikke til å unngå. Denne vinteren har jeg sett saltebilen kjøre i 15 minusgrader.. Og på 10cm nysnø. Snakk om å gjøre vondt, værre.. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kjørte en mini dugnad i borettslaget i stad for og måke unna rundt biler på parkeringsplassen.. vi blei fire stk :thumbdown: .

tre av oss har garasje, sistemann bruker parkeringsplassen ..

da sank min allerede lave entusiasme til bunn, og jeg blei heller stående og drikke Bailys og kaffe :fun: .. måka litt da, men ikke mye.. :P

Endret av common
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kjørte en mini dugnad i borettslaget i stad for og måke unna rundt biler på parkeringsplassen.. vi blei fire stk :thumbdown: .

tre av oss har garasje, sistemann bruker parkeringsplassen ..

da sank min allerede lave entusiasme til bunn, og jeg blei heller stående og drikke Bailys og kaffe :fun: .. måka litt da, men ikke mye.. :P

Dugnad funker alltid ja :P

Brukte et par timer på mine egne biler i går. Tror jeg gikk ned 5kg :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gravde frem kangoo nå, skal ned å spyle den for resten av snø før den skal inn i garasjen for natta, orker ikke dra inn så mye snø i garasjen.....

Dugnad er moro ja..... glad jeg har egen gård og garasje her jeg..... folk med snøskuffer mellom bilene er nok stas, klunk, dunk, skrap..... oi....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive